امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۲:۴۳:۴۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » فرمانده کل سپاه: هرگز مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم

آذر ۲۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4527کد مطلب

269تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

فرمانده کل سپاه: هرگز مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم

فرمانده کل سپاه: هرگز مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ساری با اشاره به اینکه مکتب اسلام شکست ناپذیر است، اظهار کرد: ما فرزندان عاشوراییم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم. سردار سلامی با اظهار اینکه فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، گفت: دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و هرگز در مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم. وی با تاکید بر اینکه به پیروزی اطمینان داریم...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در مراسم پیش‌کنگره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در ساری با اشاره به اینکه مکتب اسلام شکست ناپذیر است، اظهار کرد: ما فرزندان عاشوراییم و با مدل عاشورا از دین و کشور دفاع می‌کنیم.

سردار سلامی با اظهار اینکه فشار حداکثری دشمن شکست خورده است، گفت: دشمن دیگر رمقی برای تهدید کردن ندارد و هرگز در مقابل دشمن شکست نمی‌خوریم.
وی با تاکید بر اینکه به پیروزی اطمینان داریم و می‌دانیم تا پیروزی راه زیادی نمانده است، افزود: ملت تا آخر این ماجرا، نقشه این شکوه را کامل می‌کند و ملت ما نقشه شکوه را با استمرار ایستادگی کامل می‌کند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .