امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۰۰:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » قدردانی از حضور مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی در مراسم استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام

خرداد ۴, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9237کد مطلب

459تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

قدردانی از حضور مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی در مراسم استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام

قدردانی از حضور مردم ولایتمدار سوادکوه شمالی در مراسم استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام

به گزارش شیرگاه خبر، علیرضا آرائی نژاد (مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی ) در پیامی از حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی شهید پرور سوادکوه شمالی  در مراسم استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر و قدردانی کرد . متن پیام به این شرح است : بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند ....

به گزارش شیرگاه خبر، علیرضا آرائی نژاد (مسئول کمیته خادمین شهدا سوادکوه شمالی ) در پیامی از حضور حماسی مردم مؤمن و انقلابی شهید پرور سوادکوه شمالی  در مراسم استقبال پیکر مطهر شهدای گمنام تشکر و قدردانی کرد .

متن پیام به این شرح است :

بِسم رَبّ الشُهداءِ وَ الصِدیقین

پیکر مطهر و معظم شهیدان هر جا آرام گیرد یاد مبارک و آرامبخش و بهجت انگیز خود را در فضا می پراکند و صفا و معنویت می آفریند . «حضرت امام خامنه ای “مدظله العالی”»

سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر فرزانه حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و درود بر روح پاک شهدا که با خون خود انقلاب اسلامی را عزت و سربلندی بخشیدند .

خدای عزوجل را شاکریم که امروز شاهد حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم انقلابی و ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی در مراسم استقبال  پیکرهای مطهر  ۸ شهید والا مقام  دفاع مقدس بودیم و به خدمتگزاری چنین مردمی افتخار می کنم . بواقع همه امروز شاهد و ناظر بودیم و دیدیم که شهدا زنده اند و نام و یاد آنها در دلها جاودان است .

حضور بی مانند و غیر قابل توصیف مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی  در مراسم استقبال  پیکر مطهراین شهدای  عالیقدر نشانه قلب پاک و خدایی این مردم و عشق و ارادت و دلبستگی شان به شهدا ، نظام و ولایت است ، که مسلماً اجر و پاداش آن در نزد خداوند متعال و خود شهدا محفوظ خواهد ماند .

بی شک این حضور و شکوه نعمتی است که باید به خاطر آن به درگاه باری تعالی سجده شکر به جای آورد و به راستی این مردم با این استقبال بی نظیر خود از شهدا نشان داده اند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده و پایدارتر گشته و خواهد ماند .

بعنوان خدمتگزاری کوچک ، از حضور حماسی ، پرشور و کم نظیر همه مردمولایتمدار سوادکوه شمالی وخادمین شهداء در این مراسم با شکوه تقدیر و تشکر می نمایم .

انشاءالله که بتوانیم ادامه دهنده راه پر فروغ شهداء گرانقدر و عزیزمان باشیم .

 

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .