امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۳:۳۶:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10196کد مطلب

28تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس

لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مازندران در نشست تعاملی «حسین کمالی» مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر رعایت موازین اخلاقی و حجاب و عفاف در مدارس استان، اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به اتحاد و تعامل بین همه سازمان‌ها به ویژه سازمان آموزش و پرورش که با جامعه آماری بزرگی از قشر جوان و نوجوان جامعه سروکار دارد نیازمند است. این مسئول با اشاره به اینکه دانش آموزان عزیز امروز آینده...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار «حسن مفخمی شهرستانی» فرمانده انتظامی استان مازندران در نشست تعاملی «حسین کمالی» مدیرکل آموزش و پرورش استان با تاکید بر رعایت موازین اخلاقی و حجاب و عفاف در مدارس استان، اظهار داشت: پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی به اتحاد و تعامل بین همه سازمان‌ها به ویژه سازمان آموزش و پرورش که با جامعه آماری بزرگی از قشر جوان و نوجوان جامعه سروکار دارد نیازمند است.

این مسئول با اشاره به اینکه دانش آموزان عزیز امروز آینده سازان این نظام به شمار می‌روند، افزود: چگونگی رفتار با آنان برای شکل گیری و هدایت شخصیتی این عزیزان امری بسیار مهم است.

سردار مفخمی شهرستانی در ادامه بیان داشت: ما در پی آن هستیم که موضوع عفاف و حجاب در بین دختران مان به ویژه در زمان کودکی و نوجوانی درونی شده و افراد به صورت خود جوش و با میل باطنی شان به سمت عفاف و حجاب گرایش پیدا کنند.

فرمانده انتظامی استان مازندران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که می‌تواند به هدایت فکری و شکل گیری شخصت کودکان و نوجوانان‌مان کمک کند اجرای طرح‌های فرهنگی متناسب با موازین اخلاقی و دینی در مدارس است.

وی در پایان بر اجرای طرح نور با هدف هدایت فکری دانش آموزان به سمت موازین اخلاقی و ارزش‌های اسلامی با استفاده از ظرفیت‌های موجود در مدارس و مراکز آموزشی تاکید کرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .