امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۱:۴۱:۳۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » سراسر استان » لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی

فروردین ۲۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10122کد مطلب

32تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی

لزوم تجلیل از شخصیت شهید آیت‌الله سلیمانی

به گزارش شیرگاه خبر ،آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سلیمانی ویژگی‌هایی همچون فضل و علم داشت و سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه وحدتی به موضوعات،  سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون از او شخصیتی برجسته ساخته بود. آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی آیت الله سلیمانی...

به گزارش شیرگاه خبر ،آیت الله محمدباقر لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران، در نشست اعضای ستاد برگزاری مراسم اولین سالگرد شهید آیت الله سلیمانی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید اظهار داشت: حضرت آیت‌الله سلیمانی ویژگی‌هایی همچون فضل و علم داشت و سخنرانی‌ها و منبرهای بسیار خوب، روضه‌خوانی‌های دلنشین و خوش‌لحن، نگاه وحدتی به موضوعات،  سعه صدر و قدرت و توانمندی گوناگون از او شخصیتی برجسته ساخته بود.

آیت الله محمدی لائینی افزود: جایگاه حقوقی آیت الله سلیمانی علاوه بر امامت جمعه بابلسر و نمایندگی مقام معظم رهبری در سیستان و بلوچستان و کاشان بوده است و با مسئولیت فرهنگی و رهبری در دانشگاه‌های مازندران، مجموعه اینها در یک فرد خیلی زمان می‌خواهد، وجود چنین انسان‌هایی چون گنجینه است و اینجور افراد کم هستند.

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: فقاهت، تلاش و جهاد، خطابه زیبا، مسئولیت‌های سنگین از ویژگی‌های دیگر آیت الله سلیمانی بود که باعث شد  شیاطین سعی کنند اینگونه افراد را از ما بگیرند.

امام جمعه ساری بیان کرد: تجلیل از چنین انسان‌هایی تجلیل از همه ویژگی‌های خوب و تجلیل از ایثار، شهادت، اسلام ناب سیاسی است.

وی عنوان کرد: همه ما وظیفه داریم از این شخصیت تجلیل کرده و هم در مراسم حضور پیدا کنیم، البته مراسم بابلسر و قم نباید همزمان برگزار شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .