امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۲۸:۰۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اصناف

آذر ۲۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4468کد مطلب

253تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اصناف

لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در اصناف

به گزارش شیرگاه خبر ، معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران از اجرای طرح جدید توزیع آرد کارخانه‌ها به واحد‌های نانوایی از ۱۵ آذر در استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور ساماندهی و یکنواخت کردن کیفیت آرد کارخانجات آرد سازی استان و ارائه آرد با کیفیت به خبازی‌ها، به هر واحد صنفی صرفاً از یک کارخانه، آرد تحویل شد. کاظمی نژاد بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اصناف در پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و افزود:...

به گزارش شیرگاه خبر ، معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی مازندران از اجرای طرح جدید توزیع آرد کارخانه‌ها به واحد‌های نانوایی از ۱۵ آذر در استان خبر داد و گفت: این طرح به منظور ساماندهی و یکنواخت کردن کیفیت آرد کارخانجات آرد سازی استان و ارائه آرد با کیفیت به خبازی‌ها، به هر واحد صنفی صرفاً از یک کارخانه، آرد تحویل شد.
کاظمی نژاد بر لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اصناف در پیشگیری از شیوع کرونا تاکید کرد و افزود: براین اساس گروهی متشکل از نماینده بهداشت، غله و نانوایان از نانوایی‌های سطح شهر آمل بازدید کردند.
او گفت: کارشناسان بهداشت و غله استان برای پیشگیری از شیوع کرونا هزار و ۲۵۰ واحد خبازی در شهرهای استان را بازدید کردندکه  تعدادی از واحد‌ها به دلیل رعایت نکردن شیوه‌های نامه‌های بهداشتی تعطیل شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .