امروز سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۴:۱۸:۰۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » لزوم زنده نگه داشتن شعائر حسینی و انتقال آن به نسل آینده

شهریور ۲۶, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

2168کد مطلب

279تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

لزوم زنده نگه داشتن شعائر حسینی و انتقال آن به نسل آینده

لزوم زنده نگه داشتن شعائر حسینی و انتقال آن به نسل آینده

به گزارش شیرگاه خبر،حجت الاسلام ذاکری خطیر در سخنانی مراسمات سوگواری را رمز بقای نهضت و انقلاب دانست و گفت: زنده داشتن یاد و تاریخ پرشکوه نهضت حسینی، که الهام‌بخش روح انقلابی و ستم ستیزی است. وی افزود: یعنی احیا و زنده داشتن نهضت عاشورا موجب زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است. رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی خاطرنشان...

به گزارش شیرگاه خبر،حجت الاسلام ذاکری خطیر در سخنانی مراسمات سوگواری را رمز بقای نهضت و انقلاب دانست و گفت: زنده داشتن یاد و تاریخ پرشکوه نهضت حسینی، که الهام‌بخش روح انقلابی و ستم ستیزی است.

وی افزود: یعنی احیا و زنده داشتن نهضت عاشورا موجب زنده نگه داشتن و ترویج دائمی مکتب قیام و انقلاب در برابر طاغوت‌ها و تربیت کننده و پرورش دهنده روح حماسه و ایثار است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: عزاداری برای اهل بیت علیهم‌السلام موجب احیای یاد و نام آنها و در کنار آن فرهنگ و مکتب و هدف آنان است.

ذاکری خطیر گفت: به‌عبارت دیگر در شکل یک پیوند روحی راه آنان به جامعه الهام گشته و پیوستگی پایداری بین پیروان مکتب و رهبران آن برقرار می‌سازد و دیگر گذشت قرون و اعصار نمی‌تواند بین آنان جدایی افکند.

وی افزود: همین مساله موجب نفوذ ناپذیری امت از تأثیرات و انحرافات دشمنان می‌شود و مکتب را همچنان سالم نگه می‌دارد و یا تحریفات را به حداقل می‌رساند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی از همین روست که استعمارگران برای نابودی ملل اسلامی می‌کوشند رابطه آنان را با تاریخ پرافتخار صدر اسلامی قطع نمایند تا با ایجاد این خلاء زمینه القای فرهنگ خود را فراهم آورند.

در پایان این مراسم مداحان اهل بیت با ذکر مصیبت و مدیحه سرای در رثای سالار شهیدان و اهل بیت پاک و مطهرش سوگواری کردند.

image 2019 9 10 12 0 36 210 xOA

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .