امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۲۳:۴۶:۰۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » لزوم ساماندهی مرکز زباله «محچه‌بن» شیرگاه

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10170کد مطلب

12تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

لزوم ساماندهی مرکز زباله «محچه‌بن» شیرگاه

لزوم ساماندهی مرکز زباله «محچه‌بن» شیرگاه

به گزارش شیرگاه خبر ،یاسین محمدی‌راد عصر امروز در جلسه کارگروه پسماند که با حضور رئیس دادگستری و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد درباره تشکیل برگزاری زنجیره انسانی در سواحل جویبار از فرماندهی و مجموعه سپاه شهرستان و مدیران ادارات که حضور داشتند تقدیر تشکر کرد. وی خطاب به مدیران تصریح کرد: بخشداران نماینده تام‌الاختیار در بخش‌ها هستند و به جهت رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم منطقه باید صفر تا صد امور را به...

به گزارش شیرگاه خبر ،یاسین محمدی‌راد عصر امروز در جلسه کارگروه پسماند که با حضور رئیس دادگستری و اعضای کارگروه در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد درباره تشکیل برگزاری زنجیره انسانی در سواحل جویبار از فرماندهی و مجموعه سپاه شهرستان و مدیران ادارات که حضور داشتند تقدیر تشکر کرد.

وی خطاب به مدیران تصریح کرد: بخشداران نماینده تام‌الاختیار در بخش‌ها هستند و به جهت رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم منطقه باید صفر تا صد امور را به اینجانب گزارش دهند لذا هیچ مديری بدون هماهنگی بخشداران وارد روستاهای بخش نشود.

فرماندار سوادکوه شمالی در ادامه جلسه مدیریت پسماند گفت: در چند روز آینده مانور بزرگی با حضور دستگا‌ه‌های مرتبط با هدف جمع‌آوری زباله و فرهنگ‌سازی در این حوزه در شهرستان با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان برگزار می‌شود.

محمدی‌راد درخصوص ساماندهی مرکز زباله «محچه‌بن» شیرگاه از شهرداری شیرگاه خواست نسبت به ساماندهی زباله به صورت مداوم پیگیری و اقدام کنند تا مشکل زیست‌محیطی کمتری در منطقه مرکز دفن زباله به وجود آید.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .