امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۳:۴۸:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مادر شهید رادمهر: در حمایت مطلقه از ولی فقیه باید تلاش کنیم/ ما مسلمان و پیرو سیره رفتاری و عملی اهل بیت هستیم

مهر ۲۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3956کد مطلب

259تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مادر شهید رادمهر: در حمایت مطلقه از ولی فقیه باید تلاش کنیم/ ما مسلمان و پیرو سیره رفتاری و عملی اهل بیت هستیم

مادر شهید رادمهر: در حمایت مطلقه از ولی فقیه باید تلاش کنیم/ ما مسلمان و پیرو سیره رفتاری و عملی اهل بیت هستیم

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر  امشب در مراسم وداع با فرزندش به‌همراه شهدای دیگر خان‌طومان،با بغضی در گلو بیان کرد: سلام من به پدران و مادران و همسرانی که از جان عزیزترین عزیزانشان گذشتند و عزیزانشان را راهی جبهه حق علیه باطل کردند زبان را به تکبیر باز کردند و با گفتن تکبیر بر گوش عالم، عالم و آدم را به حیرت آوردند تا انتقام خودشان...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از خبرگزاری فارس از ساری، عقیله ملازاده مادر شهید مدافع حرم محمود رادمهر  امشب در مراسم وداع با فرزندش به‌همراه شهدای دیگر خان‌طومان،با بغضی در گلو بیان کرد: سلام من به پدران و مادران و همسرانی که از جان عزیزترین عزیزانشان گذشتند و عزیزانشان را راهی جبهه حق علیه باطل کردند زبان را به تکبیر باز کردند و با گفتن تکبیر بر گوش عالم، عالم و آدم را به حیرت آوردند تا انتقام خودشان را در دفتر عالم ثبت کردند و  هزاران درود و سلام بر این شهدا و همسران و فرزندانشان باشد.

13990722000075 Test PhotoI

وی افزود: بازگشت شهدایی که برای حفظ امنیت و آرامش مردم ما فرسنگ‌ها دورتر از محدوده جغرافیایی ما حرکت کردند و این امنیت که به‌طور نسبی در کشور ما است، حاصل کردند، این شهدا فرزندانی هستند که از تعلقات خود دست کشیدند و برای دفاع از اسلام و نوامیس پا به سرزمین دیگری گذاشتند و با کفر  مبارزه کردند، در میان این مجاهدان کسانی بودند که به عهد خودشان صادقانه عمل کردند و به شهادت رسیدند و  بسیاری از این مجاهدان نیز در حال انجام وظیفه هستند.

ملازاده تصریح کرد: شهدایی که سر از پا نشناخته برای رفتن به دفاع از حرم زینب (س) به قدری مشتاقانه حرکت کردند که از اشتیاق آن‌ها ملائک هم به تعجب در آمدند،  شهدایی که از بچه‌های خردسال و از نوزادانی که به دنیا نیامدند گذشتند از همسران جوان پدر و مادر برادران و خواهر گذشتند و وجود خودشان را به خداوند هدیه کردند.

مادر شهید رادمهر ادامه داد: شهدا در این میان از معابر سخت و صعب‌العبور گذشتند از وسوسه شیطانی جن و انس دور شده با خودساختگی و تزکیه درونی توانستند در مقابل دشمنان بیرونی که به اسلام حمله کردند بایستند،  اگر کل مخلوقات عالم را تبدیل به قلم کنند و آب‌ها تبدیل به جوهر شوند و آن‌هایی که مغز متفکر عالم هستند قلم به دست بگیرند هیچ کس نمی‌تواتد مجاهدت‌های این عزیزان را بنویسد و به ما بشناساند، شهدای مدافع ما به طریقی حرکت کردند که مقام رهبری می‌فرماید هر کدامشان اجر و پاداش دو شهید را داشتند.

این مادر سرافراز تاکید کرد: از شما مردم که در استقبال از شهدا قدم رنجه کردید در این هوای سرد زحمت دادید خواستید در استقبال شهدا بگویید که ما در اظهار ارادت به شما صادقانه عمل می‌کنیم، از شما می‌خواهم شهید را شفیع خود قرار دهید که به لطف امام زمان (ع) توفیق راه شهدا را به همه ما بدهد من از شما که با محبت و لطف نسبت به شهدا محبت خودتان را ابراز می‌کنید و همچنین با خانواده شهدا اظهار همدردی می‌کنید نهایت تقدیر و تشکر را دارم قدم همه شما بر سر ما خاک پای شما را طوطیای چشمانمان می‌کنیم.

وی گفت: وظیفه است بر ما که از شما تشکر داشته باشیم می‌خواهیم که از خدا بخواهید در خودشناسی خودمان عنایت کند بتوانیم درون خودمان را خودسازی کنیم و  در اظهار عبودیت و بندگی درست عمل کنیم که به همه شیاطین از انس و جن بگوییم که ما بندگی خدا می‌کنیم نه بردگی آنها! ما مسلمان و شیعه و پیرو سیره رفتاری و عملی اهل بیت هستیم، می‌گوییم پروردگارا ما را به بندگی خودت بپذیر و دست ما را بگیر از لغزش‌ها دور بفرما!

ملازاده افزود: خداوند را قسم بدهیم که شهدای ما را از سربازان خاص امام زمان (عج) قرار بدهد و به قول شهید رادمهر مرا در عالم بزرخ از اولین کسانی قرار  بده که لبیک گوی پروردگارم باشم ما هم همچنین در عالم رجعت برگردیم و از یاران واقعی امام زمان (عج) باشیم.

وی با تاکید بر حمایت از ولی فقیه گفت: در حمایت مطلقه از ولی فقیه باید تلاش کنیم و خدا را شاکریم که ذره‌ای شک در درون‌مان به جایگاه ولایت مطلقه ولی فقیه نداریم.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .