امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۳۶:۰۱

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » متلاشی شدن باند سرقت خودرو در قائم شهر

آذر ۲۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4553کد مطلب

227تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

متلاشی شدن باند سرقت خودرو در قائم شهر

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبر نگاران، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید. کشف ۵ فقره سرقت خودرو در قائم شهر سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت. او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی...

به گزارش شیرگاه خبر به نقل از باشگاه خبر نگاران، مهم‌ترین حوادث مازندران در روز سه شنبه ۲۵ آذر ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف ۵ فقره سرقت خودرو در قائم شهر

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان قائم شهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو در شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات پلیسی، کارآگاهان پلیس آگاهی سارقان را که با تشکیل باندی ۳ نفره در این شهرستان فعالیت می‌کردند شناسایی شدند.

سرهنگ خادمی گفت: با هماهنگی‌های قضائی، ماموران در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: متهمان در تحقیقات و بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ۵ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان قائم شهر و شهرستان‌های همجوار اقرار کردند.

کشف ۱۱ فقره سرقت موتور سیکلت در نکا

سرهنگ قاسم عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی و دستگیری ۶ سارق موتور سیکلت در این شهرستان شدند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان در بازجویی‌های به عمل آمده در مجموع به ۱۱ فقره سرقت در این شهرستان اعتراف کردند.

کشف ۳ تن چوب جنگلی قاچاق در نور

سرهنگ محمد زمان شالیکار فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب توسط ۲ قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

او افزود: ماموران پاسگاه انتظامی بنفشه ده و عوامل یگان امداد با بررسی‌های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را در حین حمل چوب با ۲ خودروی نیسان در یکی از محور‌های روستایی این شهرستان شناسایی و دستگیر کردند.

سرهنگ شالیکار گفت: در بازرسی از خودرو‌های این افراد در م جموع ۳ تن چوب جنگلی قاچاق که از جنگ‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف شد.

او ارزش چوب‌های قاچاق کشف شده را بالغ بر ۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .