امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۲:۴۵:۵۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » محورهای شمالی روان، همراه با بارش باران است

مهر ۱۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3917کد مطلب

186تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

محورهای شمالی روان، همراه با بارش باران است

محورهای شمالی روان، همراه با بارش باران است

به گزارش شیرگاه خبر ،مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای کشور اعلام کرد: امروز ( جمعه) آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور حاکی از تردد روان، اما بارش باران دارند. به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مرکز یاد شده اعلام کرد: بررسی وضعیت محورهای شمالی تا ساعت ۹ صبح امروز نشان می دهد که محورهای چالوس، هراز، فیروز کوه، آزاد راه تهران – شمال و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت،...

به گزارش شیرگاه خبر ،مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای کشور اعلام کرد: امروز ( جمعه) آخرین وضعیت محورهای شمالی کشور حاکی از تردد روان، اما بارش باران دارند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مرکز یاد شده اعلام کرد: بررسی وضعیت محورهای شمالی تا ساعت ۹ صبح امروز نشان می دهد که محورهای چالوس، هراز، فیروز کوه، آزاد راه تهران – شمال و آزاد راه قزوین – رشت در مسیر رفت و برگشت، آمد و شد خودروها روان است.

همچنین آخرین وضعیت جوی نیز نشان می دهد، بارش باران در برخی از محورهای استان گیلان، مازندران، البرز، تهران، قم، مرکزی و همدان جریان دارد.

علاوه براین محورهای مسدود شریانی شامل شهداد – نهبندان و خرم آباد- پلدختر است.

براساس این گزارش محورهایی که محدودیت تردد با تغییر مسیر گزارش شده، محور قزوین – همدان در کیلومتر ۱۱۰ مسدود است و تردد از مسیر جایگزین راه روبرو به شکل دوطرفه انجام می شود.

محورهای دارای انسداد فصلی هم از محور شمشک – دیزین و اولنگ – شاهرود یاد شده است.

به گزارش ایرنا، مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای کشور بعدازظهر دیروز ( پنجشنبه) از ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین-کرج-تهران و بالعکس و رفت و آمد عادی و روان در همه محورهای شمالی خبر داده بود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .