امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۷:۵۳:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مشاهده موارد ابتلا به قارچ سیاه در مازندران

شهریور ۳, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8581کد مطلب

250تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مشاهده موارد ابتلا به قارچ سیاه در مازندران

مشاهده موارد ابتلا به قارچ سیاه در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم اویس  با اشاره به موارد شیوع به کرونا و ارتباط قارچ سیاه در کشور و به تبع آن در استان مازندران اظهار کرد: بر اساس بررسی انجام شده موارد ابتلا ۱۵ تا ۲۰ مورد در استان مازندران مشاهده شده است. وی در پاسخ به این سئووال که آیا احتمال ابتلا به قارچ سیاه با کرونا ارتباط دارد،تصریح کرد: صرف ابتلا به این بیماری و ارتباط آن با کرونا مورد تایید نیست. سرپرست مرکز بهداشت مازندران...

به گزارش شیرگاه خبر ،قاسم اویس  با اشاره به موارد شیوع به کرونا و ارتباط قارچ سیاه در کشور و به تبع آن در استان مازندران اظهار کرد: بر اساس بررسی انجام شده موارد ابتلا ۱۵ تا ۲۰ مورد در استان مازندران مشاهده شده است.

وی در پاسخ به این سئووال که آیا احتمال ابتلا به قارچ سیاه با کرونا ارتباط دارد،تصریح کرد: صرف ابتلا به این بیماری و ارتباط آن با کرونا مورد تایید نیست.

سرپرست مرکز بهداشت مازندران خاطر نشان کرد: در موارد شدید ابتلا به کرونا نیاز به استفاده به کورتن است و همین موضوع سبب کاهش ایمنی بدن می‌شود.

وی با اعلام اینکه به صورت طبیعی کرونا باعث افزایش قند خون می‌شود، افزود: افزایش قند خون در بیماران مبتلا به دیابت نیز تشدید می‌شود و همین موضوع ممکن است در بیماران دیابتی شاهد رشد قارچ سیاه شود.

اویس با اعلام اینکه افراد داری ضعف سیستم ایمنی،مبتلایان به دیابت و کسانی که دارو کورتن مصرف می‌کنند، ممکن است دچار بیماری سینوس شوند، افزود: احتمال تخلیه چشم در این افراد وجود داشته به این دلیل که قارچ سیاه به سینوس‌ها حمله می‌کند.

وی اضافه کرد: اویس با بیان اینکه به صورت اختصاصی نمی‌توانیم ابتلا به این بیماری را به کرونا ارتباط دهیم،گفت: در برخی مواقع برای درمان کرونا ناچار به استفاده از کورتن هستیم در موارد مصرف این دارو شاهد افت سیستم ایمنی بدن هستیم که در افراد مستعد این قارچ رشد می‌کند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .