امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۳:۱۲:۴۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مشخص شدن تعداد شعب اخذ رای ۵ شهر مازندران

بهمن ۲۷, ۱۴۰۲ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9948کد مطلب

89تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مشخص شدن تعداد شعب اخذ رای ۵ شهر مازندران

مشخص شدن تعداد شعب اخذ رای ۵ شهر مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،در نشست فرمانداران حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ و جویبار با محوریت انتخابات ۱۱ اسفند آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد بحث و بررسی قرارگرفت.  فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ که یکی از مراکز بزرگ انتخاباتی در استان مازندران است ۷۸ نفر داوطلب در این حوزه انتخاباتی...

به گزارش شیرگاه خبر ،در نشست فرمانداران حوزه انتخابیه شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه و سوادکوه شمالی و سیمرغ و جویبار با محوریت انتخابات ۱۱ اسفند آخرین اقدامات انجام شده برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

 فرماندار مرکز حوزه انتخابیه قائم شهر گفت: در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ که یکی از مراکز بزرگ انتخاباتی در استان مازندران است ۷۸ نفر داوطلب در این حوزه انتخاباتی برای راهیابی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی تائید صلاحیت شدند که با هم رقابت می‌کنند.

جواد مولایی گفت: برای برگزاری انتخابات در حوزه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبارهفت هزار و ۲۰۰ نفر از عوامل اجرایی بازرس و سربازرس، ناظرین و محافظین در انتخابات شرکت دارند و ۳۰۰ نفر نیروی ذخیره هم برای مواقع اضطرار به عنوان نیروی جایگزین پیش بینی شده اند.

وی با اشاره به اعلام آمادگی این حوزه انتخابیه برای حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت: با توجه به اینکه حوزه انتخابیه قائم شهر بیشترین تعداد داوطلبان را دارد نشست فرمانداران با هدف هم افزایی و تبادل تجربیات این حوزه با فراهم کردن تمهیدات لازم برای انجام انتخابات سالم برگزار شد.

فرماندارمرکز انتخابیه قائم شهر افزود: در جلسه مشترک فرمانداران این حوزه انتخاباتی، مسائل مختلف انتخاباتی مربوط به آمادگی شعبه‌های اخد رای و عوامل اجرایی، بازرسی و نظارتی، فن آوری و پشتیبانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مولایی یاد آور شد: درمرکز انتخابیه قائم شهر به گستره پنج شهرستان ۴۱۸ شعبه اخذ رأی در نظر گرفته شده است که با انجام انتخابات ۱۱ اسفند از حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار دو نماینده به مجلس دوازدهم راه خواهند یافت.

فرماندار قائم شهر، فراهم کردن امکانات و شرایط لازم در حوزه‌های زیرساختی، مخابرات، برق و پایداری شرایط آنتن دهی و ارتباطات مخابراتی و دستگاه احراز هویت رای دهندگان را از الزامات اساسی در برگزاری انتخابات دانست که تمهیدات لازم پیش بینی شده است.

فرماندار قائم شهر، راه اندازی کانال‌های تلویزیونی ویژه انتخابات و تبلیغات و مناظرات داوطلبان را از اقدامات خوب صداوسیما در جلب مشارکت بیشتر مردم حائز اهمیت دانست و افزود تاکنون پانزده نفر در حوزه انتخابیه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویباربرای شرکت در مناظره تلویزیونی اعلام آمادگی کردند.

همچنین در نشست فرمانداران حوزه پنجگانه قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار که امروز در سالن اجتماعات فرمانداری قائم شهر برگزار شد فرماندار قائم شهر گفت با درخواست انتقالی برخی کاندیدا‌ها تاکنون سه داوطلب حوزه قائم شهر به حوزه‌های دیگر رفتند و یک نفر هم از حوزه دیگر به حوزه قائم شهر اضافه شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .