امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۰:۲۶:۴۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ملت در مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده است

بهمن ۳۰, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5312کد مطلب

210تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ملت در مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده است

ملت در مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار ایستاده است

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم وَلا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ أنتُمُ الاعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ (سوره مبارکه آل‌عمران آیه ۱۳۹) و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید! امت حزب الله، ولایتمدار و بابصیرت شهرستان سوادکوه شمالی یکبار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران با برگزاری...

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده سپاه سوادکوه شمالی با صدور پیامی از حضور حماسی مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلا تَهِنوا وَ لا تَحزَنوا وَ أنتُمُ الاعلَونَ إِن کُنتُم مُؤمِنینَ (سوره مبارکه آل‌عمران آیه ۱۳۹)
و سست نشوید! و غمگین نگردید! و شما برترید اگر ایمان داشته باشید!
امت حزب الله، ولایتمدار و بابصیرت شهرستان سوادکوه شمالی یکبار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران با برگزاری رژه موتوی و خودرویی کم نظیر در مراسم ۲۲ بهمن امسال و تجدید بیعت با آرمان‌های مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و شهدای والامقام و لبیک به فرمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) حماسه¬ای دیگر آفریدند و ثابت کردند هیچ چیزی حتی بیماری منحوس کرونا نمی¬تواند مانع حضور حماسی رهروان ولایت در صحنه¬های انقلاب اسلامی باشد.
حضور چشمگیر مردم شریف ایران اسلامی در راهپیمایی عظیـم یوم الله ۲۲ بهـمن امسال همچون سال‌های گذشته ضمن اعلام انزجار از جنایات سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار، ثابت کرد که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی‌های استکبار جهانی همچون گذشته، چون بنیانی مرصوص ایستاده و در راستای حفاظت و صیانت از دستاورد‌ها، ارزش¬ها، آرمان‌ها و اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت زعامت، ولی امر مسلمین امام خامنه¬ای عزیز (مدظله العالی) از هیچ گونه تلاش و اقدامی دریغ نخواهند کرد.
ما به رسم ادب و قدرشناسی ضمن سپاس به درگاه الهی به خاطر نعمت انقلاب اسلامی و مردم انقلابی و ولایی، از یکایک امت همیشه در صحنه و مسئولین خدوم شهرستان که در خلق این حماسه¬ی ماندگار نقش آفرینی کردند تقدیر و تشکر نموده، عزت و سربلندی روزافزون این نظام مقدس و مردم شریف را از درگاه الهی مسألت می‌نماییم.
اللهم عجل لولیک الفرج
سایه‌ی عزتمند رهبر معظم مستدام باد.
سرگرد پاسدارشعبانی فرماندهی سپاه سوادکوه شمالی

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .