امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۵۴:۳۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر شیرگاه اعلام شد

خرداد ۲۹, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7927کد مطلب

325تعداد نمایش

1 دیدگاهتعداد نظرات

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر شیرگاه اعلام شد

نتایج انتخابات شورای اسلامی شهر شیرگاه اعلام شد

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد انصارالحسینی (فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی ) بر اساس آرای شمارش شده قطعی ، آرمان رشیدی آلاشتی با یکهزار و ۵۰۵ رای ، نیما امینی عالمی با یکهزار و ۹۵ رای، رضا علیزاده سراب گردانی با یکهزار و ۸۹ رای، مجتبی ابراهیمی زیولائی با یکهزار و ۲۰ رای و سید علی اکبر حدیثی با ۹۸۶ رای به ترتیب به عنوان اعضای منتخب شورای شهر شیرگاه انتخاب شدند. وی گفت : شاپور سلیمانی تپه سری با...

به گزارش شیرگاه خبر ،سید محمد انصارالحسینی (فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی ) بر اساس آرای شمارش شده قطعی ، آرمان رشیدی آلاشتی با یکهزار و ۵۰۵ رای ، نیما امینی عالمی با یکهزار و ۹۵ رای، رضا علیزاده سراب گردانی با یکهزار و ۸۹ رای، مجتبی ابراهیمی زیولائی با یکهزار و ۲۰ رای و سید علی اکبر حدیثی با ۹۸۶ رای به ترتیب به عنوان اعضای منتخب شورای شهر شیرگاه انتخاب شدند.

وی گفت : شاپور سلیمانی تپه سری با ۸۵۷ رای و عسگر نجفی ایوکی هم با ۷۵۸ رای به ترتیب به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

فرماندار شهرستان سوادکوه شمالی با بیان اینکه ۱۸ نامزد در شهر شیرگاه با هم به رقابت پرداخته بودند، افزود: ۴۶ شعبه اخذ رای برای جمع آوری آراء مردم فعال بود.

شهر شیرگاه بیش از ۲۵ هزار نفر جمعیت دارد.

دسته بندی :

1 دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2
  1. ابوالفضل ابراهیمی گفت:

    اوه اوه اوه چه قدر جالب

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .