امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۳۱:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نظارت میدانی رعایت پروتکل های بهداشتی، الویت اول ستاد مقابله با کرونا در شهرستان هاست

تیر ۲۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3331کد مطلب

223تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نظارت میدانی رعایت پروتکل های بهداشتی، الویت اول ستاد مقابله با کرونا در شهرستان هاست

نظارت میدانی رعایت پروتکل های بهداشتی، الویت اول ستاد مقابله با کرونا در شهرستان هاست

به گزارش شیرگاه خبر ،استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در نشستی با فرماندران، شهرداران و مسولان شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی آخرین وضعیت کرونا در این دو شهرستان را مورد بررسی قرار داد.احمد حسین زادگان پس از شنیدن گزارش مسولان مرتبط، بررسی میدانی روزانه رعایت پروتکل های بهداشتی را الویت اول ستاد مدیریت کرونا در شهرستان ها عنوان کرد.وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن نقاط طبیعی و تاریخی سوادکوه، جلوگیری از ازدحام جمعیت در این اماکن و پارک...

به گزارش شیرگاه خبر ،استاندار مازندران پیش از ظهر امروز در نشستی با فرماندران، شهرداران و مسولان شهرستان سوادکوه و سوادکوه شمالی آخرین وضعیت کرونا در این دو شهرستان را مورد بررسی قرار داد.
احمد حسین زادگان پس از شنیدن گزارش مسولان مرتبط، بررسی میدانی روزانه رعایت پروتکل های بهداشتی را الویت اول ستاد مدیریت کرونا در شهرستان ها عنوان کرد.
وی با اشاره به گردشگر پذیر بودن نقاط طبیعی و تاریخی سوادکوه، جلوگیری از ازدحام جمعیت در این اماکن و پارک های جنگلی را خواستار شد.
استاندار مازندران با بیان این که سهل انگاری در مقابله با کرونا پذیرفتنی نیست افزود: نظارت و پیگیری کنید تا پروتکل های بهداشتی به نحو شایسته اجرا شود.
وی افزود: سوادکوه محور ورودی مازندران است و باید پیشانی رعایت اصول بهداشتی در استان باشد.
استاندار مازندران با اشاره به وضعیت قرمز چندین شهر مازندران، خاطرنشان کرد: هیچ راهکاری مهم تر و موثرتر از رعایت فاصله اجتماعی، استفاده از ماسک و دستورالعمل های بهداشتی در مقابله با انتقال و شیوع کرونا ویروس نیست.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .