امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۷:۱۲:۴۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نقش اثر‌گذار خیرین قرآنی در اعتلای فعالیت‌های دینی

اردیبهشت ۳۱, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1114کد مطلب

254تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نقش اثر‌گذار خیرین قرآنی در اعتلای فعالیت‌های دینی

نقش اثر‌گذار خیرین قرآنی در اعتلای فعالیت‌های دینی

به گزارش شیرگاه خبر،حجت الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در مجمع خیرین قرآنی سوادکوه به اهمیت آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خداوند درجه و میزانی برای روزه قرار نداد و پاداش آن را از طرف خود توصیف کرد. وی با بیان اینکه شب‌های قدر، اوج ماه مبارک رمضان است که در آن اوج، قرآن نازل شد، افزود: قرآن کلید حل مشکلات است و اگر همه بلا‌های جهان به فرد هجوم آورد، قرآن کلید حل مشکلات...

به گزارش شیرگاه خبر،حجت الاسلام غلام‌حسین ذاکری‌خطیر در مجمع خیرین قرآنی سوادکوه به اهمیت آموزه‌های قرآنی در کاهش آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی اشاره و اظهار کرد: خداوند درجه و میزانی برای روزه قرار نداد و پاداش آن را از طرف خود توصیف کرد.

وی با بیان اینکه شب‌های قدر، اوج ماه مبارک رمضان است که در آن اوج، قرآن نازل شد، افزود: قرآن کلید حل مشکلات است و اگر همه بلا‌های جهان به فرد هجوم آورد، قرآن کلید حل مشکلات محسوب می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، خاطرنشان کرد: خیرین قرآنی شهرستان سوادکوه با کمک به فعالیت‌های قرآنی می‌توانند نقش اثر‌گذاری را در اعتلای فعالیت‌های دینی و قرآنی داشته باشند.

در این جلسه ۱۱ عضو اصلی و علی‌البدل هیأت مدیره و بازرسان اعضای هیأت مدیره خیرین قرآنی شهرستان سوادکوه که توسط ۱۹ عضو مجمع خیرین قرآنی شهرستان انتخاب شده بودند از بین خود، مدیر‌عامل، رئیس هیأت مدیره و مسؤول مالی را انتخاب کردند که اصغر گرزین‌تبار به عنوان مدیر عامل، هرمز علی‌نژاد به عنوان رئیس هیأت مدیره و منوچهر قبادیان را به عنوان مسئول مالی هیأت مدیره خیرین قرآنی سوادکوه انتخاب کردند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .