امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۷:۱۰:۱۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » نماینده مردم بابل در مجلس: محورهای مازندران دو هفته قرنطینه شود‌

دی ۱۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4871کد مطلب

234تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

نماینده مردم بابل در مجلس: محورهای مازندران دو هفته قرنطینه شود‌

علی کریمی فیروزجاهی امروز در نشست مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت قرمز بودن چند شهرستان مازندران، خواستار توجه بیشتر به اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا شد و اظهار داشت: مازندران تنها استان به عنوان وضعیت قرمز کرونا ساخته شده بهتر است به مدت دو هفته قرنطینه اعلام شود و از ورود مسافران به استان جلوگیری تا سلامت مردم به خطر نیفتد. ولی اله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به شاخص وضعیت...

علی کریمی فیروزجاهی امروز در نشست مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به وضعیت قرمز بودن چند شهرستان مازندران، خواستار توجه بیشتر به اجرای دستورالعمل‌های ستاد کرونا شد و اظهار داشت: مازندران تنها استان به عنوان وضعیت قرمز کرونا ساخته شده بهتر است به مدت دو هفته قرنطینه اعلام شود و از ورود مسافران به استان جلوگیری تا سلامت مردم به خطر نیفتد.

ولی اله فرزانه، نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به شاخص وضعیت صنعت در جایگاه دهم و توسعه یافتگی استان در رتبه پانزدهم، گفت: همچنین با قرار گرفتن رتبه ششم در بخش خدمات باید بر مبنای این شاخص‌ها، مدیریت استاندار را مشخص می‌کند.

نماینده مردم نوشهر، کلاردشت، چالوس در مجلس شورای اسلامی نیز با توجه به بحث گردشگرپذیری استان مازندران به کم کاری در این حوزه طی سال‌های گذشته بیان کرد و گفت: تاکنون زیرساخت‌های مورد نیاز در بخش گردشگری در غرب مازندران زیاد اهمیت داده نشد با وجود بهره مندی از بندر، جنگل، کوه و دریا کمبودهای زیرساختی همچنان است

انوشیروان محسنی بندپی یادآور شد: در امر منطقه آزاد نیز این استان با داشتن تولید محصولات متنوع کشاورزی و بهره مندی از صنعت نیاز به داشتن یک منطقه آزاد است و باید در این راستا اعضای مجمع گام مهمی بردارند.

نماینده قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ در مجلس نیز با اشاره به گفته‌های نماینده مردم آمل تاکید داشت: در امر ظرفیت‌های موجود در استان شفاف‌سازی نیست و تاکنون در مورد این ظرفیت‌ها گزارش می شد تا از آنها استفاده می کردیم.

کیوان مرادیان با تاکید بر اینکه باید دید فرمان استان به چه سمتی می‌رود، گفت: تذکر به دستگاه‌ها باید داشت تا مکلف به ارائه گزارش به نمایندگان باشند.

وی افزود: از سرمایه‌گذاران به شهرستان استفاده و برنامه ریزی جدی انجام شود؛ همچنین به برطرف کردن مشکلات استان‌ها از جوانان و ایده‌های آنها استفاده شود

نماینده مردم نکا و بهشهر نیز  گفت: با توجه به اجرای طرح کشت ترویجی گندم با قرارگاه سپاه در ۷۰ هزار از اراضی این منطقه و به برداشت ۳۰۰ هزار تن لازم است جهاد کشاورزی نسبت به مکانیزاسیون و ترویج کشت آن توجه ویژه شود.

غلامرضا شریعتی ادامه داد: با ورود به کشت زعفران در مناطق کوهستانی ساری و شرق مازندران این سازمان نسبت به ترویج تولید و بسته بندی آن حمایت صورت بپذیرد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .