امروز جمعه ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۱:۳۴:۴۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر در مازندران

مهر ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3888کد مطلب

285تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر در مازندران

همایش گرامیداشت روز روستا و عشایر در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،طالبی مدیر دفتر روستایی و شورای استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت استان را را روستاییان تشکیل داده گفت: نفرات برگزیده در این همایش، توسط گروهی در قالب ستاد مطالعه و برنامه ریزی با تحقیق و استعلام از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شوراها، بخشداران و فرمانداران در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، پرورش گل و گلخانه، صنایع دستی، خیّران و شورا‌های شاغل در روستا‌های استان، انتخاب شدند. رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران نیز در حاشیه...

به گزارش شیرگاه خبر ،طالبی مدیر دفتر روستایی و شورای استانداری مازندران با بیان اینکه ۴۲ درصد جمعیت استان را را روستاییان تشکیل داده گفت: نفرات برگزیده در این همایش، توسط گروهی در قالب ستاد مطالعه و برنامه ریزی با تحقیق و استعلام از مدیران دستگاه‌های اجرایی، شوراها، بخشداران و فرمانداران در حوزه‌های مختلف از جمله شیلات، پرورش گل و گلخانه، صنایع دستی، خیّران و شورا‌های شاغل در روستا‌های استان، انتخاب شدند.
رازجویان معاون عمرانی استانداری مازندران نیز در حاشیه این مراسم افزود: این استان رتبه نخست تولید برنج، گوشت سفیدگیاهان دارویی، گیاهان تزئینی و همچنین رتبه سوم تولید گوشت قرمز را به خود اختصاص داده است.
هادیان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هم با اشاره به اجرایی شدن ۲ هزار و ۲۰۰ طرح در روستا‌های مازندران با محوریت این نهاد گفت: بیش از ۲۰۰ میلیاردتومان نیز سرمایه گذاری با هدف اشتغالزایی در ۱۱ روستای استان انجام شد.
ابراهیمی مدیر صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر مازندران در این همایش افزود: خانواده‌های روستایی فعال در حوزه کشاورزی، قالیبافی، صنایع دستی، زنان بی سرپرست و بدسرپرست تحت پوشش کمیته امداد (ره) و بهزیستی برای نخستین بار به مدت یک سال، رایگان بیمه می‌شوند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .