امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۱۷:۳۳:۲۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده

فروردین ۱۶, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7443کد مطلب

324تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده

واریز مابقی سود سهام عدالت تا یک هفته آینده

به گزارش شیرگاه خبر ،توکلی رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از کامل شدن فرآیند مابقی سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا یک هفته آینده خبر داد و گفت: افرادی که تاکنون سود سهام را دریافت نکردند یا سود کامل برای آن‌ها واریز نشده است تا هفته آینده سود خود را دریافت خواهند کرد. او افزود: کسانی که تاکنون سود دریافت کرده اند برای ادامه روند دریافت سود نیاز به مراجعه به سامانه سجام ندارند. توکلی با بیان اینکه بر اساس...

به گزارش شیرگاه خبر ،توکلی رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور از کامل شدن فرآیند مابقی سود سهام عدالت به حساب سهامداران تا یک هفته آینده خبر داد و گفت: افرادی که تاکنون سود سهام را دریافت نکردند یا سود کامل برای آن‌ها واریز نشده است تا هفته آینده سود خود را دریافت خواهند کرد.

او افزود: کسانی که تاکنون سود دریافت کرده اند برای ادامه روند دریافت سود نیاز به مراجعه به سامانه سجام ندارند.

توکلی با بیان اینکه بر اساس قوانین، سود‌ها پس از تشکیل مجامع تعاونی ها واریز می‌شود، گفت: با توجه به ارزش گذاری‌های کارشناسی، سود کامل سهام یک میلیون تومانی حدود ۳۷۱ هزار تومان است که ۱۸۵ هزار تومان قبل از پایان سال ۹۹ واریز شد.

او افزود: سود کامل سهام ۵۳۲ هزار تومان نیز ۱۹۷ هزار تومان است که ۹۸ هزار تومان واریز شد و سود کامل سهام ۴۹۲ هزار تومانی هم ۱۸۲ هزار تومان است که ۹۱ هزار و ۴۰۰ تومان تاکنون واریز شده است.

رییس اتحادیه تعاونی سهام عدالت کشور گفت: نرخ کامل سود سهام ۴۵۲ هزار تومانی هم ۱۶۸ هزار تومان تعیین شد که ۸۴ هزار تومان تاکنون پرداخت شده است

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .