امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۶:۲۸:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » واقعیت‌هایی از کلیپ جنجالی قطع درختان مرکبات سوادکوه شمالی

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5142کد مطلب

274تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

واقعیت‌هایی از کلیپ جنجالی قطع درختان مرکبات سوادکوه شمالی

واقعیت‌هایی از کلیپ جنجالی قطع درختان مرکبات  سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،انتشار فیلمی با موضوع قطع درختان مرکبات مثمر درسوادکوه شمالی با حکم قضایی و برخی جوسازی‌ها علیه دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی، واکنش‌هایی در رسانه‌ها ایجاد کرد، بر این اساس، دادگستری مازندران درجهت تنویر افکار عمومی، حقیقت موضوع را پیگیری کرد. روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد مطابق بررسی‌ها و سوابق موجود و با ارجاع امر به هیأت کارشناسان رسمی دادگستری دادگاه بدوی حکم بر ملی بودن عرصه مذکور صادر که پس...

به گزارش شیرگاه خبر ،انتشار فیلمی با موضوع قطع درختان مرکبات مثمر درسوادکوه شمالی با حکم قضایی و برخی جوسازی‌ها علیه دستگاه قضایی و اداره منابع طبیعی و نیروی انتظامی، واکنش‌هایی در رسانه‌ها ایجاد کرد، بر این اساس، دادگستری مازندران درجهت تنویر افکار عمومی، حقیقت موضوع را پیگیری کرد.

روابط عمومی دادگستری مازندران اعلام کرد مطابق بررسی‌ها و سوابق موجود و با ارجاع امر به هیأت کارشناسان رسمی دادگستری دادگاه بدوی حکم بر ملی بودن عرصه مذکور صادر که پس از اعتراض در دادگاه تجدیدنظر نیز حکم بدوی عینا تایید شد.

پس از آن اداره منابع طبیعی به استناد حکم قطعی دادگاه مبنی بر ملی بودن عرصه مذکور، دادخواست خلع ید و قلع و قمع را تقدیم دادگاه نمود که پس از رسیدگی حکم بر خلع ید از عرصه موصوف به مساحت ۴۱۶۵ مترمربع به انضمام قلع و قمع صادر و پس از قطعیت رای، محکوم علیه رأسا طی لایحه‌ای اعلام می‌دارد که حاضر به اجرای حکم است

با اعطای مهلت به محکوم علیه از جانب دایره اجرای احکام مدنی، متاسفانه محکوم علیه به تعهد خود عمل نکرده و چندین بار، تقاضای استمهال کرده ودادگاه با درخواست وی موافقت می کند.
مع الوصف پس از انقضای مهلت مورد نظر، متصرف غیرقانونی به تعهد خود عمل نکرده که در نهایت با حضور مامورین در محل اجرای حکم، حکم قطعی اجرا شد و متصرف غیر قانونی سپس با تهیه فیلم از قطع چند اصله درخت به باز نشر آن در فضای مجازی جهت انحراف افکار عمومی اقدام  می کند.
بنا بر بررسی‌ها کلیه اقدامات انجام شده مامورین اداره منابع طبیعی در راستای حکم قطعی قضائی با اعطای مهلت چند باره به محکوم علیه در چارچوب ضوابط و مقررات قانونی صورت گرفته است.
براساس این گزارش، هرچند اقدام صورت گرفته افراد در تهیه فیلم مذکور به نوعی نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و انحراف افکار عمومی صورت گرفته است لیکن این اقدامات هیچگونه خللی در عزم و اراده دادگستری در مبارزه با فساد و جلوگیری از تعرض اشخاص به انفال عمومی ایجاد نخواهد کرد.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .