امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۰۰:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت کرونایی در مازندران

دی ۱۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4862کد مطلب

220تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت کرونایی در مازندران

پرداخت ۶۰۰ میلیارد تومان خسارت کرونایی در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،خیریانپور  امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به مکانیزه کردن نشا کشاورزی افزود : ۴۰۰ فقره تسهیلات دستگاه‌های نشاکار با هدف کاهش ابتلای شالیکاران به کرونا انجام شد. معاون اقتصادی استانداری مازندران گفت: سطح نشاء مکانیزه برنج مازندران نیز با این اقدام از ۴۴ هزار هکتار به ۱۰۰ هزار هکتار رسیده است. وی با بیان اینکه تخلف بهداشتی در نانوایی‌ها نیازمند ورود جدی بازرسان در سطح استان است افزود: اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی...

به گزارش شیرگاه خبر ،خیریانپور  امروز در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به مکانیزه کردن نشا کشاورزی افزود : ۴۰۰ فقره تسهیلات دستگاه‌های نشاکار با هدف کاهش ابتلای شالیکاران به کرونا انجام شد.
معاون اقتصادی استانداری مازندران گفت: سطح نشاء مکانیزه برنج مازندران نیز با این اقدام از ۴۴ هزار هکتار به ۱۰۰ هزار هکتار رسیده است.
وی با بیان اینکه تخلف بهداشتی در نانوایی‌ها نیازمند ورود جدی بازرسان در سطح استان است افزود: اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در سطح مشاغل نیز ضروری است.
او از فرمانداران ۴ شهر قرمز مازندران (ساری، گلوگاه، آمل و سوادکوه شمالی) خواست آخرین وضعیت شمار مبتلایان را بصورت لحظه‌ای گزارش کنند.
معاون اقتصادی استاندار مازندران خاطر نشان کرد: پلمب مطب پزشکانی که ضوابط بهداشتی را رعایت نکنند در دستور کار قرار گرفته است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .