امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۳۳:۴۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پلاک گذاری ٣٥ درصد ادوات کشاورزی در سوادکوه شمالی

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4694کد مطلب

237تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پلاک گذاری ٣٥ درصد ادوات کشاورزی در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر،معاون مدیر یت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی گفت: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، تراکتور‌ها پلاک گذاری می‌شوند. محسنی با اشاره به فعالیت ١٩٠دستگاه تراکتور در این شهرستان، افزود: از این تعداد، ٣٠دستگاه قبلا” پلاک گذاری شد، ٥٣دستگاه در این مرحله تشکیل پرونده وامروزپلاک گذاری می‌شود و ١٠٧دستگاه باقیمانده درحال تشکیل پرونده و انتظار نصب پلاک هستند و٣٠درصد تراکتورشهرستان امروزپلاک گذاری می‌شوند. او...

به گزارش شیرگاه خبر،معاون مدیر یت جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی گفت: براساس تفاهم نامه مشترک سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و جهاد کشاورزی با پلیس راهور راهنمایی و رانندگی، تراکتور‌ها پلاک گذاری می‌شوند.
محسنی با اشاره به فعالیت ١٩٠دستگاه تراکتور در این شهرستان، افزود: از این تعداد، ٣٠دستگاه قبلا” پلاک گذاری شد، ٥٣دستگاه در این مرحله تشکیل پرونده وامروزپلاک گذاری می‌شود و ١٠٧دستگاه باقیمانده درحال تشکیل پرونده و انتظار نصب پلاک هستند و٣٠درصد تراکتورشهرستان امروزپلاک گذاری می‌شوند.
او گفت: پلاک گذاری تراکتور‌ها با هدف جلوگیری از تردد خودرو‌های بدون هویت، توزیع عادلانه کارت‌های هوشمند سوخت و سنددار کردن تراکتور‌ها است و به همین منظور، سال ساخت تراکتور‌ها مهم نیست و تراکتور‌های بالای ۳۰ سال نیز می‌توانند پس از تشکیل پرونده از این خدمت بهره‌مند شوند.
معاونت مدیر جهاد کشاورزی سوادکوه شمالی افزود: پلاک گذاری تراکتورها، ضروری است و براساس قانون، از تردد، خرید و فروش تراکتور‌های بدون پلاک جلوگیری خواهد شد و سهمیه سوخت فقط به تراکتور‌های دارای پلاک داده می‌شود.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .