امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۹:۲۰:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در سوادکوه شمالی

تیر ۷, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3205کد مطلب

274تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در سوادکوه شمالی

پلمب ۱۱ واحد صنفی متخلف در سوادکوه شمالی

 به گرارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگارما  گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه شمالی به اجرا در آمد. او افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۶۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند. سرهنگ فرهودی از پلمب ۱۱ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این...

 به گرارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی در گفت و گو با خبرنگارما  گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و سلامت عمومی شهروندان، طرح کنترل و نظارت بر صنوف در شهرستان سوادکوه شمالی به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی این فرماندهی از ۶۰ واحد صنفی این شهرستان بازدید کردند.

سرهنگ فرهودی از پلمب ۱۱ واحدصنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدار‌ها و عدم رعایت دستورالعمل‌های صادرشده در این شهرستان خبر داد و گفت: در اجرای این طرح همچنین به ۳۰ واحد صنفی دیگر نیز تذکر داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از تداوم و استمرار اقدامات کنترلی و طرح‌های نظارتی پلیس در این شهرستان خبر داد و از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در صنوف، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .