امروز سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳| ۰۸:۵۳:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ایثار و مقاومت » پیام تبریک مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت عید نوروز

اسفند ۲۹, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9848کد مطلب

354تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیام تبریک مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت عید نوروز

پیام تبریک مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت عید نوروز

به گزارش شیرگاه خبر ،مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سوادکوه شمالی طی پیامی فرارسیدن سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را به مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت. بسمه تعالی یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و...

به گزارش شیرگاه خبر ،مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سوادکوه شمالی طی پیامی فرارسیدن سال نو و تقارن آن با بهار قرآن را به مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران تبریک گفت.

بسمه تعالی

یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل و النهار
یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهار طبیعت یادآور رویش مجدد است و تفکر در این تحول طبیعی، انسان را به تحول درون و رشد معنوی رهنمون می سازد. در آستانه سال نو بویژه تقارن با بهار دلها، ماه مبارک رمضان، یاد و خاطره تمامی شهدای معظم را که برای استقلال، آزادی و اقتدار میهن اسلامی جان خویش را نثار کردند گرامی می داریم و بر بلندای همت و استواری ایمان جانبازان و ایثارگران معظم و صبر و شکیبائی خانواده معظم شهدا ادای احترام می کنیم.

فرارسیدن سال نو را به مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی خصوصا خانواده معظم شهدا و ایثارگران تبریک و تهنیت عرض می نمایم و سالی مملو از عزت و سربلندی برای تمامی عزیزان مسئلت دارم.

امید آنکه با توجه به رهنمودهای مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب با تلاش و اقدامات ارزشمند همه آحاد و اقشار جامعه در مسیر اعتلاء نظام مقدس جمهوری اسلامی و رشد فردی و معنوی گامهای سازنده ای برداشته شود و سالی پر از خیر و برکت برای میهن عزیز اسلامی باشد.

خادم الشهدا علیرضا آرائی نژاد
(مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس شهرستان سوادکوه شمالی )

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .