امروز سه شنبه ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۰:۴۸:۱۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » پیام تقدیر سپاه کربلا از حضور حماسی مردم در آیین شهدای مدافع حرم

مهر ۲۶, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4062کد مطلب

272تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

پیام تقدیر سپاه کربلا از حضور حماسی مردم در آیین شهدای مدافع حرم

پیام تقدیر سپاه کربلا از حضور حماسی مردم در آیین شهدای مدافع حرم

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم، شهید پرور و ولایت مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خانطومان تشکر و قدردانی کرد. در این پیام آمده است: سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین درود...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا مازندران با صدور پیامی از حضور حماسی و با بصیرت مردم، شهید پرور و ولایت مدار مازندران در مراسم استقبال، وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر پنج آلاله خونین کربلای خانطومان تشکر و قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: سلام و صلوات بر روح پر فتوح امام راحل بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و سلام و درود خدا بر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و همچنین درود بر روح پاک و مطهر شهدا بویژه پنج شهید مدافع حرم کربلای خان طومان که امروز با عطرآگین ساختن فضای ایران اسلامی بویژه استان مازندران در آستانه رحلت پیامبر عظیم الشان اسلام و همچنین سالروز شهادت کریم اهل بیت (ع) امام حسن مجتبی (ع) و امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع)، صفر عاشورایی را برای مردم رقم زدند تا دوباره این سخن امام راحل را که «این محرم و صفر است اسلام را زنده نگه داشته است» در دنیا طنین انداز کنند. شهدایی که با فرماندهی سیدالشهدای محور مقاومت سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نماد ایستادگی و مقاومت شدند و آوازه، ظلم ستیزی و حق طلبی آنها جوامع بین الملل را پرکرده است و با شجاعت و اتکال به قدرت خداوند، کاخ شیشه‌ای استکبار جهانی را در هم شکسته و فروپاشی قدرت پوشالی شیطان اکبر را به دنیا نشان دادند.

همچنین تصریح شده است: خداوند عزوجل را شاکریم که در این ایام، میزبان پنج شهید والامقام و حماسه ساز خان طومان بودیم که با خون خویش به انقلاب ونظام جمهوری اسلامی ایران عزت و اقتدار بخشیدند تا امروزه ایران به عنوان الگوی اقتدار و مقاومت در منطقه غرب آسیا و نیز در دنیا، طلایه دار انقلاب جهانی حضرت صاحب العصر و الزمان (اروحنا له فداء) باشد.

در ادامه پیام آورده شده است: خاضعانه و در کمال ادب و احترام مراتب قدردانی خود را ازخانواده های معظم، نجیب و صبور شهدای عزیز مدافع حرم کربلای خان طومان را اعلام می‌دارم. خانواده شهدای مدافع حرم با هیچ قشر دیگری قابل مقایسه نیستند چرا که با صبرو گذشت شأن مظهر فداکاری و ایثار در پیشبرد اهداف انقلاب شدند. شهدای مدافع حرم گوهر درخشان هستند و خانواده‌های شهدا گنجینه معرفت که با رفتار، ایمان و صبوری گوهر درخشان را در معرض دید همگان قرار دادند.

فرمانده سپاه کربلا در این پیام نوشته است: همچنین از صدا و سیمای مرکز استان، رسانه‌های مازندران و فعالان فضای مجازی که در اطلاع رسانی و انعکاس پرشور واقعه بازگشت پیکرهای مطهر، هنرمندانه، بصیرت و معرفت شهدایی را در تاریخ ایران اسلامی و دیار علویان ثبت و ضبط کردند و در ایجاد شور و شعور عاشورایی حماسه سازان کربلای خان طومان و احیا و ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در بین آحاد مردم جامعه نقش مؤثر و اثرگذار داشتند، کمال قدردانی و تشکر را دارم.

سرهنگ مسلمی در ادامه عنوان کرد در آخر به درگاه حضرت حق، سجده شکر بجا می آورم بخاطر همت والای مردم شریف، بصیر و شهید پرور مازندران که در همه لحظات و عرصه‌های انقلاب، با وجود شرایط و محدودیت‌های کرونایی با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی، همگان را مبهوت حضور وصف ناپذیرخود کردند، و با حضور عاشورایی در مراسم‌های حماسه سازان کربلای خان طومان که امنیت، آرامش و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورند، بار دیگر با مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و آرمان‌های امام و شهدا، تجدید بیعت کرده و میثاق عشق بستند..

وی همچنین آورده است حضور بی مانند مردم شهید پرور مازندران در مراسم استقبال، وداع، تشییع و تدفین پیکرهای مدافع حرم کربلای خانطومان بار دیگر پیوند ناگسستنی و ارادت قلبی مردم به شهدای مدافع حرم را نشان داد. این حضور بابصیرت مسلماً اجر و پاداش الهی را برای مردم و خیر و برکات برای استان ولایتمدار مازندران دارد.

به عنوان سرباز اسلام وخدمتگزارکوچک مردم وظیفه خود می‌دانم از حضور حماسی و کم نظیر همه آحاد مردم در مراسم شهدای عزیز قدردانی کنم. ان شاء الله بتوانیم در راه شهدا ثابت قدم بمانیم و ادامه دهنده راه روشن و پرفروغ شهدای عزیز و گرانقدرمان باشیم.

به گزارش مهر، پیکرهای مطهر پنج شهید مدافع حرم مازندران به نام‌های شهید محمد بلباسی، علی عابدینی، محمود رادمهر، رضا حاجی زاده و حسن رجایی فر پس از چهار سال از شهادت در خان طومان ساری هفته جاری به وطن بازگشت و امروز با حضور پرشور مردم در خانه ابدی آرام گرفته است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .