امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۲۶:۳۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » چهل سالگی انقلاب از دیدگاه امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی

دی ۳۰, ۱۳۹۷ تاریخ انتشار

adminنویسنده

326کد مطلب

274تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

چهل سالگی انقلاب از دیدگاه امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی

چهل سالگی انقلاب از دیدگاه امام جمعه شهرستان سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر.پیام تبریک حضرت حجة السلام والمسلمین حاج حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران بسم الله الرحمن الرحیم سلام بر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ­ای (مدظله العالی) و شهدای والامقام و امت ولایتمدار ایران اسلامی. نهالی را که امام (ره) چهل سال قبل به دست مبارک خویش در این کشور عزیز غرس نمود و شهدای عزیز با خون سرخشان آن را آبیاری کرده...

به گزارش شیرگاه خبر.پیام تبریک حضرت حجة السلام والمسلمین حاج حسین ابراهیمی امام جمعه محترم شهرستان سوادکوه شمالی به مناسبت چهل سالگی انقلاب شکوهمند اسلامی ایرانcf85d058a291c2dbe5c53947e0d489cb1d3bbb96

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری امام خامنه ­ای (مدظله العالی) و شهدای والامقام و امت ولایتمدار ایران اسلامی.

نهالی را که امام (ره) چهل سال قبل به دست مبارک خویش در این کشور عزیز غرس نمود و شهدای عزیز با خون سرخشان آن را آبیاری کرده و شما مردم غیور و ولایتمدار با جان و دل آن را حفظ و حراست کرده ­اید، امروز به درخت تناوری تبدیل شده است که هیچ تندبادی قادر نیست به آن آسیبی برساند؛ چرا که مصداقی از شجره­ ی طیبه­ ای است که « اصلها ثابت و فرعها فی السماء». طی چهل سال گذشته، دشمنان نظام به طرق و اشکال مختلف سعی کردند که این نهال نوپا را از ریشه بخشکانند، اما نه تنها موفق نشدند، بلکه دستاوردهای این نظام مقدس نیز مصداقی است از میوه­ی این درخت طیبه که «تؤتی اکُلها کلَّ حینٍ بإذن ربها».

این انقلاب که بر اساس سه اصل اساسی دین، رهبری اسلامی و امت مسلمان شکل گرفت، برای بقای خود نیز نیازمند همین سه اصل اساسی است.

خدا را به خاطر نعمت اسلام و امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) و نائب برحقش امام خامنه­ ای عزیز (مدظله العالی) و رهبری های پیامبرگونه ­اش سپاسگزاریم و ضمن عرض تبریک به پیشگاه ملت شریف ایران، امیدواریم که خداوند متعال به امت حزب الله بویژه مردم ولایتمدار شهرستان سوادکوه شمالی جهت حفظ و حراست از این انقلاب و دستاوردهای آن توفیقات روزافزون عنایت فرماید.

                                                حسین ابراهیمی

                                                ۲۶ دیماه ۱۳۹۷

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .