امروز یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۸:۱۶:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف و ضبط قارچ ترافل در شهرستان سوادکوه

فروردین ۵, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10024کد مطلب

28تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف و ضبط قارچ ترافل در شهرستان سوادکوه

کشف و ضبط قارچ ترافل در شهرستان سوادکوه

به گزارش شیرگاه خبر ،روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: فرمانده یگان حفاظت شهرستان و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ قارچ ترافل را از متخلفین در عرصه‌های منابع طبیعی با هماهنگی بعمل آمده با دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه کشف و ضبط کرده و متهمین بازداشت شدند. در این عملیات چند متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند. شهروندان هوشیار باشند چرا که باجمع آوری این گونه...

به گزارش شیرگاه خبر ،روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران ساری اعلام کرد: فرمانده یگان حفاظت شهرستان و نیرو‌های حفاظتی شرکت چوب و کاغذ قارچ ترافل را از متخلفین در عرصه‌های منابع طبیعی با هماهنگی بعمل آمده با دادستان محترم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان سوادکوه کشف و ضبط کرده و متهمین بازداشت شدند.

در این عملیات چند متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

شهروندان هوشیار باشند چرا که باجمع آوری این گونه قارچ به جنگل‌های منطقه خسارت‌های غیرقابل جبرانی وارد خواهد شد و طبق قانون خروج و بهره برداری هرگونه محمولات اصلی و فرعی از جنگل‌ها ممنوع است و در صورت مواجه شدن با چنین افرادی، موارد را به سامانه ۱۵۰۴ یا ۱۳۹ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .