امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۱۱:۰۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف و ضبط ۹.۵ تن چوب قاچاق در مازندران

تیر ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3254کد مطلب

245تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف و ضبط ۹.۵ تن چوب قاچاق در مازندران

کشف و ضبط ۹.۵ تن چوب قاچاق در مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند. اوافزود:ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴.۵ تن چوب آلات جنگلی که توسط متهمان به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند. سرهنگ فرهودی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌های حامل...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ماموران انتظامی این فرماندهی، حین کنترل خودرو‌های عبوری، به دو دستگاه خودروی نیسان حامل چوب مظنون شدند.

اوافزود:ماموران در بازرسی از این خودرو‌ها ۴.۵ تن چوب آلات جنگلی که توسط متهمان به صورت غیر مجاز از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و خودرو‌های حامل چوب نیز توقیف شد.

کشف ۵ تن چوب جنگلی قاچاق در میاندورود

سرهنگ علی داداش تبار فرمانده ا نتظامی شهرستان میاندورود، گفت: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فراورده‌های طبیعی و به منظور حفظ منابع خدادادی، ماموران انتظامی این فرماندهی با انجام گشت انتظامی در حوزه استحفاظی به یک خودروی کامیون حین تردد در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان مشکوک شدند.
او افزود: ماموران با توقیف خودروی مورد نظر در بازرسی از آن ۵ تن تن چوب جنگلی قاچاق کشف کردند.

فرمانده ا نتظامی شهرستان میاندورود گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .