امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۵:۰۶:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف ۱۰ کیلو موادمخدر در سوادکوه شمالی

اسفند ۹, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5959کد مطلب

282تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف ۱۰ کیلو موادمخدر در سوادکوه شمالی

کشف ۱۰ کیلو موادمخدر در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محور‌های اصلی شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری پلیس آگاهی و با انجام کار‌های فنی و تخصصی ۲ خودروی حامل مواد مخدر را در محور اصلی سوادکوه شمالی شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند. سرهنگ فرهودی...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی گفت:در پی کسب خبری مبنی بر قاچاق مواد مخدر در یکی از محور‌های اصلی شهرستان سوادکوه شمالی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری پلیس آگاهی و با انجام کار‌های فنی و تخصصی ۲ خودروی حامل مواد مخدر را در محور اصلی سوادکوه شمالی شناسائی و در اقدامی غافلگیرانه توقیف کردند.

سرهنگ فرهودی گفت: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی در مجموع ۹ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف و ۲ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی سوادکوه شمالی در پایان از معرفی افراد دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد و با اشاره به اینکه اعتیاد تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی و ریشه بسیاری از جرایم و بزهکاری‌ها است، افزود:هدف پلیس از اجرای این طرح‌ها، افزایش احساس امنیت و همچنین کاهش جرایم است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .