امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۸:۱۳:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

فروردین ۲۴, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

7524کد مطلب

277تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

کشف ۵ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی درتشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند. او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که توسط راننده خودرو از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند. سرهنگ فرهودی گفت: پس از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز...

به گزارش شیرگاه خبر ،سرهنگ حمیدرضا فرهودی درتشریح این خبر، گفت: ماموران گشت انتظامی این فرماندهی در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک خودروی کامیون حامل چوب مظنون شدند.
او افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۵ تن ۷۰۰ کیلوگرم چوب آلات جنگلی که توسط راننده خودرو از جنگل‌های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.
سرهنگ فرهودی گفت: پس از تحویل چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی، راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .