امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۰۵:۳۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مردم نیک اندیش سوادکوه شمالی به ایتام و محسنین

تیر ۵, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8060کد مطلب

289تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مردم نیک اندیش سوادکوه شمالی به ایتام و محسنین

کمک ۳۰۰ میلیون تومانی مردم نیک اندیش سوادکوه شمالی به ایتام و محسنین

به گزارش شیرگاه خبر ،«علیرضا عابدی فیروزجایی»  با بیان اینکه در سوادکوه شمالی هزار و ۳۵۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، ‌اظهار کرد:  حمایت از ایتام و محسنین  به عنوان یکی از برنامه ها، در دستور کار این نهاد قرار دارد .   رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود:   طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت حامیان و خیرین در بحث تامین معیشت فرزندان نیازمند در حفظ عزت نفس و تکریم...

به گزارش شیرگاه خبر ،«علیرضا عابدی فیروزجایی»  با بیان اینکه در سوادکوه شمالی هزار و ۳۵۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، ‌اظهار کرد:  حمایت از ایتام و محسنین  به عنوان یکی از برنامه ها، در دستور کار این نهاد قرار دارد .

 

رئیس کمیته امداد سوادکوه شمالی افزود:   طرح اکرام ایتام و محسنین و حمایت حامیان و خیرین در بحث تامین معیشت فرزندان نیازمند در حفظ عزت نفس و تکریم خانواده ها اثربخش است.

 

وی با اشاره به طرح هر کارمند یک حامی تصریح کرد: در این طرح،  هر کارمند، حامیِ فرزند معنوی شده و  با  پرداخت مبالغی به صورت ماهیانه  به حساب ایتام،  در این امر خدا پسندانه مشارکت می کند.

 

عابدی فیروزجایی بیان کرد:  در حال حاضر  دو هزار و ۲۱۳ حامی نیکوکار ، سرپرستی ۲۰۴ نفر از ایتام و فرزندان طرح محسنین را برعهده دارند.

 

وی ادامه داد: حامیان نیکوکار  تا کنون در بخش های تحصیل، درمان، تامین لوازم ضروری زندگی، جهیزیه به مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان به ایتام و فرزندان طرح محسنین کمک کردند.

 

عابدی فیروزجایی با قدردانی از همراهی مردم نوعدوست شهرستان، اذعان کرد:دستگیری از محرومان و کمک به نیازمندان و مددجویان مهمترین رسالت کمیته امداد است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .