امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۹:۱۸:۴۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » یک گروه تروریستی وابسته به آمریکا ایران را تهدید کرد

خرداد ۵, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1266کد مطلب

387تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

یک گروه تروریستی وابسته به آمریکا ایران را تهدید کرد

یک گروه تروریستی وابسته به آمریکا ایران را تهدید کرد

به گزارش شیرگاه خبر، به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، زیلان وژین فرمانده گروه تروریستی پژاک با اشاره افزایش تنش بین ایران و آمریکا طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: اگر تقابلی بین ایران و آمریکا رخ دهد،کردهای منطقه باید به آن توجه ویژه داشته باشند. وی افزود: در صورت وقوع درگیری، ما به نظاره نخواهیم ایستاد و همراه با آمریکا در مقابل تهران خواهیم بود و برای آن آماده‌ایم. گروه تروریستی پژاک یکی از شاخه‌های گروه تروریستی پ ک...

به گزارش شیرگاه خبر،

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم ، زیلان وژین فرمانده گروه تروریستی پژاک با اشاره افزایش تنش بین ایران و آمریکا طی ماه‌های گذشته اظهار داشت: اگر تقابلی بین ایران و آمریکا رخ دهد،کردهای منطقه باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: در صورت وقوع درگیری، ما به نظاره نخواهیم ایستاد و همراه با آمریکا در مقابل تهران خواهیم بود و برای آن آماده‌ایم.

گروه تروریستی پژاک یکی از شاخه‌های گروه تروریستی پ ک ک است که طی سال‌های گذشته در شمال غرب کشور باعث بروز برخی ناآرامی‌ها شده و هر از چندی دست به اقداماتی زده که با هوشیاری نیروهای امنیتی و نظامی کشور روبرو و سرکوب شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .