امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۷:۴۶:۳۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۱۲۳ کتاب کارنامه ای ادارات مازندران در دفاع مقدس تهیه می شود

مهر ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3870کد مطلب

222تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۱۲۳ کتاب کارنامه ای ادارات مازندران در دفاع مقدس تهیه می شود

۱۲۳ کتاب کارنامه ای ادارات مازندران در دفاع مقدس تهیه می شود

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار عبدالله ملکی عصر شنبه در آئین رونمایی از کتابهای دفاع مقدس با بیان اینکه در حوزه تدوین کتب دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهادهای مردمی و مؤسسات فرهنگی در سطح استان مشغول هستند، اظهار داشت: عمده کار در این بخش در حوزه مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، ستاد کنگره شهدای سپاه کربلا، حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. سردار ملکی عنوان...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار عبدالله ملکی عصر شنبه در آئین رونمایی از کتابهای دفاع مقدس با بیان اینکه در حوزه تدوین کتب دفاع مقدس و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهادهای مردمی و مؤسسات فرهنگی در سطح استان مشغول هستند، اظهار داشت: عمده کار در این بخش در حوزه مأموریت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، بنیاد شهید، ستاد کنگره شهدای سپاه کربلا، حوزه هنری و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

سردار ملکی عنوان کرد: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران چاپ سالانه ۵۰ کتاب را در دستور کار دارد که ابلاغیه ستاد کل نیروهای مسلح و بنیاد حفظ آثار کشور است و ما در استان با کمک همه سازمان‌ها و نهادها و نیروهای نظامی این کار را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اینکه بعضی از کتاب‌ها کارنامه‌ای و عملکردی سازمان‌ها و نهادها و نهادهای نظامی در جنگ هستند، گفت: مازندران ۱۱ یگان را در جنگ پشتیبانی می‌کرد و تدوین نقش تمام نهادهای دخیل در جنگ از جمله هلال احمر، جهاد سازندگی، بنیاد شهید، راه و ترابری، انتقال خون، بنیاد مهاجرین و… در دستور کار ما قرار دارد.

وی ادامه داد: این اداره‌کل ۱۲۳ عنوان کتاب کارنامه‌ای سازمان‌ها و نهادها را در دستور کار دارد و برای این کار ستاد تدوین برای هماهنگی دو استان مازندران و گلستان شکل گرفت که دبیری آن به‌عهده ادارات کل حفظ آثار دو استان است.

این مسئول اضافه کرد: در جلساتی که با اداره کل حفظ آثار استان گلستان داشتیم کارها تقسیم شد و برای تمام یگان‌ها کتاب‌ها تدوین خواهد شد.

وی با اشاره به چاپ کتاب لشکر ۳۰ گرگان با همکاری اداره کل حفظ آثار گلستان و مازندران گفت: کتاب نقش لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس نیز از سوی اداره‌کل حفظ آثار با هماهنگی مرکز تحقیقات و اسناد سپاه در کل کشور در دستور کار است که تدوین بخشی از کتاب بین ما و استان گلستان تقسیم شده است.

سردار ملکی همچنین بیان کرد: تدوین کتابهای مربوط به تیپ‌ها و گردان‌های رزم نیز با همکاری سپاه کربلا، نیروی انتظامی و ارتش با محوریت اداره‌کل حفظ آثار در دستور کار است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران با بیان اینکه در مجموع ۱۲۳ عنوان کتاب عملکردی باید تدوین کنیم، گفت: با کمبود اعتباراتی که هست، کارهای پژوهشی و تحقیقی در حال انجام است و تاکنون ۴ کتاب در این زمینه به چاپ رسید و ۲ کتاب نیز آماده چاپ است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .