امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۴:۳۹:۴۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۱۶۰۰شورای زکات در مازندران تشکیل شد

بهمن ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5213کد مطلب

271تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۱۶۰۰شورای زکات در مازندران تشکیل شد

۱۶۰۰شورای زکات در مازندران تشکیل شد

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در این جلسه گفت:تنویر افکار و فعالیت در بخش زکات با اهمیت است و باید فرهنگ زکات احیا شود. وی افزود:کمیته امداد بعنوان دبیر زکات است و ائمه جمعه شهرستانها نیز رئیس زکات آن شهرستان هستند و همه باید دست به دست دهیم تا اتفاقات خوبی رقم زده شود و خدمت به محرومین به نحو احسن انجام پذیرد. مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این نهاد در...

به گزارش شیرگاه خبر ،حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد مازندران در این جلسه گفت:تنویر افکار و فعالیت در بخش زکات با اهمیت است و باید فرهنگ زکات احیا شود.

وی افزود:کمیته امداد بعنوان دبیر زکات است و ائمه جمعه شهرستانها نیز رئیس زکات آن شهرستان هستند و همه باید دست به دست دهیم تا اتفاقات خوبی رقم زده شود و خدمت به محرومین به نحو احسن انجام پذیرد.

مدیرکل کمیته امداد مازندران تصریح کرد: این نهاد در قالب محرومیت زدایی در بخش های مختلف مانند اشتغال، حمایت،فرهنگی ،عمرانی و… به نیازمندان خدمت ارائه می دهد.

حجت الاسلام عالیشاه با اشاره به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان گفت :کلنگ احداث هزار واحد مسکن مددجویی به زمین زده شد وبا کمک خیران منازل مددجویی ساخته و به جامعه هدف تحویل داده می شود.

وی افزود:به یاری خدا در بخش مسکن جهش ایجاد شد و همه باید با کمک یکدیگر سرپناهی امن برای نیازمندان تامین کنیم.

وی گفت:در بخش اشتغال نیز ۲۰۶میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافت و هفت هزار و ۵۰۰پرونده تشکیل و بیش از ۸۵ درصد از اعتبارات یعنی۱۷۰میلیارد تومان جذب شد که امیدواریم تا پایان بهمن ماه کل این اعتبارات جذب شود.

حجت الاسلام عالیشاه بیان داشت: در فراهم کردن تبلت برای دانش آموزان نیازمند،مازندران تنها استانی است که تبلت کل دانش آموزان نیازمند را با کمک خیران تهیه کرده است.

وی در مورد پرداخت مستمری به مددجویان گفت: مددجویان یک نفره ۷۳هزار تومان ،دونفره ۸۳هزار تومان ، سه نفره ۹۷ هزار تومان ،چهارنفره ۱۱۳ هزار تومان پنج نفره و پنج نفره به بالا باکمک دولت ۵۶۰هزار تومان مستمری دریافت می کنند.

وی گفت:کمیته امداد مازندران در بخش زکات طی ۹ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۹۵ درصد رشد داشت .

مدیرکل کمیته امداد مازندران گفت:طی ۹ماهه سالجاری ۴۷میلیارد تومان زکات جمع آوری شده است.

حجت الاسلام عالیشاه ادامه داد: ۸۰۰سری جهیزیه به نوعروسان اهدا شد و ۳۰۰نوعروس در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند و با کمک خیران جهیزیه این افراد نیز تهیه می شود.

وی با اشاره به ایجاد مراکز نیکوکاری افزود: هدف از ایجاد این مراکز تسریع در امور خدمت رسانی به مددجویان است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی هم در این جلسه با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه گفت: رزمایش کمک مومنانه در این شهرستان توسط مجمع خیران محرومیت زدایی انجام شد.

وی با بیان اینکه همه خدمتگزار محرومان هستیم، اظهار داشت: طی مدت چهار سالی که در این شهرستان حضور دارم، تاکنون پنج مرحله توزیع سبد کالا انجام شد .

وی تصریح کرد: مرحله پنجم رزمایش توسط مرکز نیکوکاری بهشت که _ یکماه پیش افتتاح شد ،_ بطور رسمی اولین برنامه آن به مناسبت دهه فجر توزیع۲۰۰بسته سبدکالای معیشتی به ارزش۲۰۰هزار تومان بود که تهیه و به نیازمندان اهدا شد.

وی بیان داشت : این اقدام فرصتی برای محرومیت زدایی است.

حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه سوادکوه شمالی گفت: کمیته امداد در ارائه خدمات به مددجویان و نیازمندان صادقانه عمل می کند.

وی گفت: توجه به محرومان و رسیدگی به امور آنان برای کارکنان کمیته امداد در اولویت قرار دارد.

امام جمعه سوادکوه شمالی از اقدامات کمیته امداد نسبت به مددجویان و جلب رضایت آنها تقدیر کرد.

وی گفت: کمیته امداد برای توانمندسازی مددجویان و خودکفایی آنها با ایجاد روحیه امید و خود باوری تلاش می کند ‌.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .