امروز پنج شنبه ۰۶ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۷:۴۴:۰۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۱۷ هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند

دی ۱۲, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4758کد مطلب

234تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۱۷ هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند

۱۷ هزار نفر در آزمون استخدامی ادارات مازندران شرکت کردند

به گزارش شیرگاه خبر ،مفید غلامی راد در بازدید از نحوه برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: سهمیه استخدامی استان مازندران در این آزمون ۷۸۹ است که از این تعداد ۴۸۸ سهمیه برای داوطلبان آزاد ۲۷۲ سهمیه برای ایثارگران ۲۹ سهمیه برای معلولان تحت پوشش بهزیستی است. وی گفت: در...

به گزارش شیرگاه خبر ،مفید غلامی راد در بازدید از نحوه برگزاری هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در دانشگاه فنی و حرفه‌ای امام محمد باقر (ع) با بیان اینکه این آزمون در روزهای پنج شنبه و جمعه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، افزود: سهمیه استخدامی استان مازندران در این آزمون ۷۸۹ است که از این تعداد ۴۸۸ سهمیه برای داوطلبان آزاد ۲۷۲ سهمیه برای ایثارگران ۲۹ سهمیه برای معلولان تحت پوشش بهزیستی است.

وی گفت: در این آزمون ۱۵ دستگاه اجرایی استان دارای سهمیه استخدامی بودند که بیشترین تعداد سهمیه اداره کل آموزش و پرورش استان: ۶۲۰ نفر کمترین سهمیه سازمان قضائی نیروهای مسلح و حوزه هنری با ۱ سهمیه بود.

غلامی راد در خصوص تعداد دوطلبان شرکت کننده در این آزمون گفت: تعداد کل داوطلبان شرکت کننده در این آزمون ۱۶ هزار و ۹۱۸ نفر بوده که از این تعداد ۱۵ هزار و ۲۷ نفر برای استخدام در دستگاه‌های استان مازندران وتعداد هزار و ۸۹۱ نفر برای سایر استان‌ها که مازندران را حوزه امتحانی خود انتخاب کردند، را شامل می‌شود.

این مقام مسئول تعداد داوطلبان زن شرکت کننده در آزمون را ۱۰ هزار و ۷۰۳ نفر برابر با ۶۳ درصد وتعداد داوطلبان مرد را شش هزار و ۲۱۵ نفر برابر با ۳۷ درصد را اعلام کرد.

هشتمین آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی استان مازندران در ۷ شهرستان شامل: بهشهر، ساری، قائمشهر، بابل، بابلسر، آمل و چالوس در حال برگزاری است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .