امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۱۱:۳۸:۳۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۳۲ تیم اورژانس مازندران در خدمت بیماران کرونایی هستند

دی ۲۳, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

4895کد مطلب

282تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۳۲ تیم اورژانس مازندران در خدمت بیماران کرونایی هستند

۳۲ تیم اورژانس مازندران در خدمت بیماران کرونایی هستند

به گزارش شیرگاه خبر ،یحیی صالح طبری با بیان اینکه در هر شهرستان کد مخصوص برای انتقال بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته شده است، گفت: «این بیماران از طریق آمبولانس‌های مشخص و مجهز به ادوات مخصوص به بیمارستان‌های معین که برای درمان بیماران کووید۱۹ مشخص شده‌اند انتقال می‌یابند.» او خدمات تیم‌های عملیاتی ویژه کرونا اورژانس را مجزا از فعالیت ۹۵ پایگاه دیگر ثابت، سیار و هوایی که در سراسر استان فعال هستند دانست. رئیس اورژانس ۱۱۵ مازندران با تاکید...

به گزارش شیرگاه خبر ،یحیی صالح طبری با بیان اینکه در هر شهرستان کد مخصوص برای انتقال بیماران کرونا مثبت در نظر گرفته شده است، گفت: «این بیماران از طریق آمبولانس‌های مشخص و مجهز به ادوات مخصوص به بیمارستان‌های معین که برای درمان بیماران کووید۱۹ مشخص شده‌اند انتقال می‌یابند.»

او خدمات تیم‌های عملیاتی ویژه کرونا اورژانس را مجزا از فعالیت ۹۵ پایگاه دیگر ثابت، سیار و هوایی که در سراسر استان فعال هستند دانست.

رئیس اورژانس ۱۱۵ مازندران با تاکید بر ماسک زدن و حفظ فاصله مناسب با افراد، از مردم خواست تا ضمن پرهیز از حضور در تجمعات و دورهمی ها، از ترددهای غیر ضرور پرهیز کنند و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی را جدی بگیرند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .