امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۴۴:۵۹

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۳۲ روستای خوزستان در شرایط بحرانی/ به دنبال ایمن سازی روستاها هستیم

خرداد ۱, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

1175کد مطلب

247تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۳۲ روستای خوزستان در شرایط بحرانی/ به دنبال ایمن سازی روستاها هستیم

۳۲ روستای خوزستان در شرایط بحرانی/ به دنبال ایمن سازی روستاها هستیم

ه گزارش شیرگاه خبر، شب گذشته (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) «فاضل عبیات» در برنامه تیتر امشب شبکه خب سیما که به موضوع بررسی آخرین اقدامات انجام شده در استان های سیل زده کشور می پرداخت درباره شرایط کنونی استان خوزشتان به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: در شرایط کنونی به دنبال ایمن سازی روستاها هستیم. در صورتی که روش ایمن سازی جواب ندهد، جابه جایی را پیگیری می کنیم. معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه ۳۲ روستا اکنون وضعیت بحرانی دارند، اما...

ه گزارش شیرگاه خبر، شب گذشته (سه شنبه ۳۱ اردیبهشت) «فاضل عبیات» در برنامه تیتر امشب شبکه خب سیما که به موضوع بررسی آخرین اقدامات انجام شده در استان های سیل زده کشور می پرداخت درباره شرایط کنونی استان خوزشتان به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: در شرایط کنونی به دنبال ایمن سازی روستاها هستیم. در صورتی که روش ایمن سازی جواب ندهد، جابه جایی را پیگیری می کنیم.

معاون عمرانی استانداری خوزستان با بیان اینکه ۳۲ روستا اکنون وضعیت بحرانی دارند، اما اولویت ما ایمن سازی است. در زمان وقوع سیلاب ها، ۱۰۳ روستا در خوزستان زیر آب رفت و حدود ۱۴۰ روستا هم در محاصره سیلاب بودند. ۲ روستا همچنان گرفتار سیلاب و ساکنان این مناطق خواستار جابه جایی هستند.

وی با اشاره به اینکه به دلیل وسعت زیاد مناطق متاثر از سیلاب، دنبال بازگشایی راه های بین روستایی هستیم، تصریح کرد: تا پایان ماه مبارک رمضان، بازگشایی راه های روستایی پایان می یابد.

در بخش دیگری از این برنامه خبری معاون عمرانی استانداری مازندران نیز درباره وضعیت این استان به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: منازل مسکونی شهر زیر آب و اطراف پل سفید در محدوده شیرگاه از ۱۲ فروردین دچار مشکل شده که مشکلات هنوز باقی مانده اند، از بانک ها برای روستاهایی که متاثر از آسیب های سیل هستند، کمک درخواست کرده ایم.

«مهدی رازجویان» با بیان اینکه تاکنون ۱۵ میلیون تومان وام معیشتی و بلاعوض به ساکنان این روستاها اعطا شده است، گفت: ۷ میلیون نیز برای تعمیر منازل آنان اختصاص یافته است.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات بسیاری از مناطق این استان رفع شده اما احتمال جابجایی ۲ روستا همچنان باقی است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر راه های ارتباطی همه روستاها حتی به طور موقت باز است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .