امروز شنبه ۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۲:۳۹:۲۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۳۶۲عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود

آذر ۲, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9717کد مطلب

634تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۳۶۲عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود

۳۶۲عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در هفته بسیج امسال، ۳۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود مرتضی نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با چهل‌‌ و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با ۳۶۲ عنوان برنامه با شعار «بسیج،...

به گزارش شیرگاه خبر ،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سوادکوه شمالی گفت: در هفته بسیج امسال، ۳۶۲ عنوان برنامه ویژه هفته بسیج در سوادکوه شمالی برگزار می شود

مرتضی نوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سوادکوه شمالی همزمان با چهل‌‌ و سومین سالگرد تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره) و پاسداشت یاد شهدای انقلاب و دفاع مقدس و نیز شهدای دفاع از امنیت کشور، اظهار کرد: هفته بسیج امسال با ۳۶۲ عنوان برنامه با شعار «بسیج، خدمتگزار ملت ایران» در شهرستان سوادکوه شمالی برگزار می شود و فرصت خوبی است تا دستاوردهای این مجموعه توسط سپاه به اطلاع مردم برسد.

وی با اشاره به جایگاه و منزلت بسیج در کشورمان گفت: امروز ثمره حضور بسیج در همه عرصه ها را شاهد هستیم. بسیجیان در همه صحنه ها و سختی ها همچنان پای انقلاب مانده اند و در تمامی عرصه ها گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب نقش آفرینی می کنند.

نوری در ادامه به اهم برنامه های اجرایی در هفته بسیج اشاره و بیان کرد: برگزاری یادواره ۹شهید روحانی شهرستان ،تجلیل از خانواده معظم و معزز شهدا، بسیجیان ،ایثارگران ،جانبازان ،برگزاری نشست های سوادرسانه،اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم و تجلیل از مدافعان سلامت بعنوان دیگر برنامه های هفته بسیج نام برد و اضافه کرد: همچنین در این هفته افتتاح خانه های محروم در سطح شهرستان، ، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم و توزیع کمک های مومنانه و توزیع لوازم التحریر بین نیازمندان انجام می شود.

وی بیان کرد: برگزاری مسابقات ورزشی، برگزاری گشت های رضویون و برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲ از دیگر برنامه های اجرایی در هفته بسیج است.

نوری با اشاره به اینکه مهم‌ترین رسالت بسیج حفظ دستاوردهای نظام و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، تشریح کرد: هفته بسیج یادآور رشادت‌ها و فداکاری‌ها و از خودگذشتگی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی و همچنین هفته بسیج فرصت و بهانه‌ای برای زنده نگه داشتن روحیه بسیجی در میان آحاد ملت است.

وی در خصوص اینکه بسیج مجموعه‌ای از پاک‌ترین، فداکارترین و نجیب ترین انسانها است، تاکید کرد: بسیج روح انقلاب و مظهر پاکی و ایثار و صداقت و صلابت است که در روزهای سخت و دشوار، تکیه گاه انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی بر انعکاس فعالیت‌ها و خدمات بسیجیان در هفته بسیج تاکید و بیان کرد: ۴۳ سال پیش دست دشمنان از ایران اسلامی کوتاه شده به خاطر همین ایران قوی را برنمی تابند و با ترفندها و نقشه‌های متعدد در صدد آسیب رساندن به نظام و مردم است، از سویی ایران اسلامی نظم نوین جهانی را به هم ریخته و دشمنی دشمنان افزایش یافته است.

وی گفت: اعتراض با ایجاد اغتشاش و ناآرامی متفاوت است و باید فضا را به سمت آرامش سوق دهیم و رسانه‌ها و فعالان مجازی نباید در فضای مجازی منفعل عمل کنند و باید قاطعانه با تولید محتواهای مختلف، پاسخ دروغ‌ها و اخبار وارونه و کذب دشمنان را بدهند و مردم را آگاه کنند

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .