امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۲:۴۵:۱۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ۷۵ درصد آرای انتخابات در مازندران متعلق به رئیس جمهور منتخب است

تیر ۵, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8066کد مطلب

246تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

۷۵ درصد آرای انتخابات در مازندران متعلق به رئیس جمهور منتخب است

۷۵ درصد آرای انتخابات در مازندران متعلق به رئیس جمهور منتخب است

به گزارش شیرگاه خبر ،حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در  جلسه‌ شورای اداری استان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ در در ۴۸۶۲ شعبه استان برگزار شد، گفت: ۷۵ درصد از کل آرا صحیح استان متعلق به رئیس جمهور منتخب بود. او افزود:۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر در مازندران امسال واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که ۵۹/۷ درصد واجدین شرایط در انتخابات مشارکت داشتند. حسن نژاد گفت:کلاردشت، سوادکوه شمالی و سوادکوه و نور بیشترین مشارکت مردمی را در انتخابات...

به گزارش شیرگاه خبر ،حسن نژاد معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران در  جلسه‌ شورای اداری استان با بیان اینکه انتخابات ۱۴۰۰ در در ۴۸۶۲ شعبه استان برگزار شد، گفت: ۷۵ درصد از کل آرا صحیح استان متعلق به رئیس جمهور منتخب بود.

او افزود:۲ میلیون و ۴۷۴ هزار و ۲۰۵ نفر در مازندران امسال واجد شرایط شرکت در انتخابات بودند که ۵۹/۷ درصد واجدین شرایط در انتخابات مشارکت داشتند.

حسن نژاد گفت:کلاردشت، سوادکوه شمالی و سوادکوه و نور بیشترین مشارکت مردمی را در انتخابات ۱۴۰۰ داشتند.

او  با بیان اینکه الان نمیتوان قضاوت کرد که کرونا بر انتخابات اثز داشته یا انتخابات بر کرونا، افزود:در شهر‌ها و روستا‌هایی که حضور چهره‌ها و نامزد‌های انتخاباتی شورا برجسته‌تر بود مشارکت مردمی نیز بیشتر دیده شد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت:در ساعت مقرر ۹۸ درصد شعبات اخذ رای راه اندازی شده بود، اما شاید در یک جا‌هایی اخذرای با تاخیر انجام شد که نیاز به صورتجلسه پیش از آغار اخذ رای داشتند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .