امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۷:۲۹:۱۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » ورزشی » موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل

اردیبهشت ۲, ۱۴۰۳ تاریخ انتشار

adminنویسنده

10188کد مطلب

30تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل

موج‌سواری تیم فوتبال خیبر در دریای ناآرام بابل

به گزارش شیرگاه خبر ،هفته بیست‌وهشتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته خیبر خرم‌آباد رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال دریا کاسپین بابل بود و در یک بازی سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد. شاگردان مهاجری با این برد ۶۴ امتیازی شدند تا هم‌چنان به پیشتازی خود در...

به گزارش شیرگاه خبر ،هفته بیست‌وهشتم لیگ یک فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _یکشنبه، دوم اردیبهشت_ در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته خیبر خرم‌آباد رأس ساعت ۱۷ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال دریا کاسپین بابل بود و در یک بازی سخت و نفس‌گیر توانست با نتیجه ۴ بر ۳ حریف سخت‌کوش خود را شکست دهد.

شاگردان مهاجری با این برد ۶۴ امتیازی شدند تا هم‌چنان به پیشتازی خود در صدر جدول ادامه دهند.

گل‌های تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در این بازی توسط فرید امیری در دقیقه ۵۸، حسین شهابی دقیقه ۶۸، حسین ابرقویی در دقیقه ۷۷ و مهرداد قنبری در دقیقه ۳+۹۰ (پنالتی) به ثمر رسیدند.

گل‌های تیم فوتبال دریا بابل کاسپین نیز توسط حسین ابرقویی (گل به خودی) دقیقه ۱+۴۵، مهدی مؤمنی در دقیقه ۷۰ و سینا قنبرپور در دقیقه ۸۸ به ثمر رسیدند.

امروز در دیگر بازی‌های حساس این هفته تیم رده دومی چادرملو اردکان برابر نفت و گاز گچساران قرار گرفت که این بازی تا دقایق پایانی به نتیجه تساوی بدون گل در جریان است، بازی فجر سپاسی رده سومی نیز برابر مهمان خود استقلال آبی‌پوش ملاثانی به تعویق افتاد.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .