امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۱۲:۳۵:۵۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » فناوری » «حماسه ۷ اسفند» و «شیرگاه انقلابی» در جمع داغ‌های توییتر فارسی

اردیبهشت ۲۰, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5926کد مطلب

919تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

«حماسه ۷ اسفند» و «شیرگاه انقلابی» در جمع داغ‌های توییتر فارسی

«حماسه ۷ اسفند» و «شیرگاه انقلابی» در جمع داغ‌های توییتر فارسی

به گزارش شیرگاه خبر ،در ۷ اسفند ۱۳۶۰ گروهک اشرف دهقانی مبارزه مسلحانه ای را در شهر شیرگاه تدارک دید که شهر را کاملا به اختیار خود در آورند اما همچون حماسه ی مردم آمل ، مردم انقلابی و شهید پرور شیرگاه با ایستادگی و شجاعت در برابر این اقدام ایستادگی کردند که در نهایت دو تن از مردم بی دفاع این شهر را به نامهای “خسرو داودیان” و “قربانعلی دوست علی زاده” ناجوانمردانه به شهادت رساندند. کاربران شبکه اجتماعی...

به گزارش شیرگاه خبر ،در ۷ اسفند ۱۳۶۰ گروهک اشرف دهقانی مبارزه مسلحانه ای را در شهر شیرگاه تدارک دید که شهر را کاملا به اختیار خود در آورند اما همچون حماسه ی مردم آمل ، مردم انقلابی و شهید پرور شیرگاه با ایستادگی و شجاعت در برابر این اقدام ایستادگی کردند که در نهایت دو تن از مردم بی دفاع این شهر را به نامهای “خسرو داودیان” و “قربانعلی دوست علی زاده” ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

کاربران شبکه اجتماعی سوادکوه شمالی همزمان با گرامیداشت حماسه هفتم اسفند سال ۶۰ مردم ولایتمدار شیرگاه و گرامیداشت ۱۱۴ شهدای والامقام سوادکوه شمالی، هشتگ حماسه۷اسفند و شیرگاه انقلابی را در توییتر داغ کردند.

فعالان فضای مجازی سوادکوه شمالی در شبکه توییتر با پرداختن به ویژگی‌های اخلاقی و معنوی شهدای  والامقام  توانستند هشتگ حماسه۷اسفند شیرگاه انقلابی  را به موضوع داغ(ترند) توییتر تبدیل کنند.

هر ساله در سالروز واقعه هفتم اسفند یادواره شهدای این شهر برگزار می شود اما امسال با حال و هوای کرونایی در کشور مردم رشید این شهرستان به همراه دیگر هم استانی ها توانستند هشتگ  حماسه ۷ اسفند و شیرگاه انقلابی را در توییتر فارسی جزو ۱۰ هشتگ برتر ترند کشوری کنند.

علیرضا آرایی نژاد حماسه 7 اسفندbce26d7f fd36 4dce ba63 65adc7fda14bd172c876 88f4 420d a2a4 6a8a8dcde8b419055f40 d731 49e9 8085 1b0614a83f81

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .