امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۰۹:۰۸:۳۴

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » حوادث » انتصاب ۷ شهردار در یک روز

اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8858کد مطلب

1262تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

انتصاب ۷ شهردار در یک روز

انتصاب ۷ شهردار در یک روز

به  گزارش شیرگاه خبر ،سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با احکام جداگانه‌ای شهرداران ۷ شهر مرزن آباد، امیرکلا، شیرگاه، گزنک، فریم، رستمکلا و خلیل شهر را منصوب کرد. در این احکام؛ کیانوش ردایی را به سمت شهردار مرزن آباد، روح الله اشرفی امیری را به سمت شهردار امیرکلا، کیوان موسی پور بشلی را به سمت شهردار شیرگاه، سید حامد موسوی را به سمت شهردار گزنک، سید منصور کاظم زاده را به سمت شهردار فریم، سید رضا ابراهیمی آبلویی را به...

به  گزارش شیرگاه خبر ،سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران با احکام جداگانه‌ای شهرداران ۷ شهر مرزن آباد، امیرکلا، شیرگاه، گزنک، فریم، رستمکلا و خلیل شهر را منصوب کرد.

در این احکام؛ کیانوش ردایی را به سمت شهردار مرزن آباد، روح الله اشرفی امیری را به سمت شهردار امیرکلا، کیوان موسی پور بشلی را به سمت شهردار شیرگاه، سید حامد موسوی را به سمت شهردار گزنک، سید منصور کاظم زاده را به سمت شهردار فریم، سید رضا ابراهیمی آبلویی را به سمت شهردار رستمکلا و مهران تقی زاده خلیلی را به سمت شهردار خلیل شهر منصوب شدند.

بر اساس قانون برای شهر‌هایی که کمتر از ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند مصوبه شورا، مدارک و سوابق شهرداران منتخب به استانداری ارسال می‌شود و در صورت تایید توسط مراجع نظارتی حکم شهرداری این افراد توسط استاندار ابلاغ می‌شود و در شهر‌های بالای ۲۰۰ هزار نفر احکام را وزیر کشور ابلاغ می‌کند.

۶۲ شهر در مازندران وجود دارد که ۵۸ شهر زیر ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارند.

پایبندی به اصول و ضوابط معماری اسلامی، ایرانی و گسترش نماد‌های دین و اخلاق، هویت بخشی به سیما و منظر شهر و توجه به استحکام بناها، شفافیت فرآیند‌ها و شناخت گلوگاه‌های فسادخیز و مبارزه جدی با عوامل آن، تسهیل، تسریع و انضباط در خدمت رسانی به شهروندان و پوشش فراگیرخدمات شهری، توزیع عادلانه خدمات، امکانات و نگاه عدالت گستر به اقشار محروم، توجه اساسی به ظرفیت جوانان، اهتمام مجدانه به توسعه پایدار، جلب مشارکت‌های مردمی و … بخشی از تاکید استاندار مازندران به شهرداران در احکام صادره بود.

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .