امروز شنبه ۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۰۲:۴۷:۰۷

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سوادکوه

مهر ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

3813کد مطلب

197تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سوادکوه

انهدام باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سوادکوه

به گزارش شیرگاه خبر، عبدالله اکبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت. فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره با ۲ خودروی سواری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند. اکبری خاطرشنان کرد: با هماهنگی های قضائی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد...

به گزارش شیرگاه خبر، عبدالله اکبری گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت افرادی در امر تهیه و توزیع موادمخدر در شهرستان سوادکوه، موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی متهمان را که با تشکیل باندی ۴ نفره با ۲ خودروی سواری در این شهرستان فعالیت داشتند شناسایی کردند.

اکبری خاطرشنان کرد: با هماهنگی های قضائی و هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، متهمان در اقدامی عملیاتی دستگیر و در بازرسی از خودروهای آنان در مجموع ۲ کیلوگرم هروئین کشف شد.

وی با بیان این که متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند، بیان کرد:مبارزه قاطعانه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ همچنان ادامه دارد و پلیس قاطعانه با اینگونه افراد برخورد خواهد کرد.

*کشف ۴ تن چوب قاچاق در سوادکوه شمالی

حمیدرضا فرهودی گفت: ماموران انتظامی سوادکوه شمالی حین کنترل خودروهای عبوری، به یک خودروی وانت نیسان حامل چوب مظنون شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۴ تن چوب آلات جنگلی که از جنگل های اطراف این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

فرهود ،افزود:در این راستا راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی از عزم راسخ پلیس برای برخورد با پدیده قاچاق کالا خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا مراتب را سریعاً به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .