امروز سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲| ۱۲:۱۲:۱۲

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » ااجرای۸۲ عنوان برنامه دهه فجر در سوادکوه شمالی

بهمن ۱۵, ۱۳۹۷ تاریخ انتشار

adminنویسنده

371کد مطلب

386تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

ااجرای۸۲ عنوان برنامه دهه فجر در سوادکوه شمالی

ااجرای۸۲ عنوان برنامه دهه فجر در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر، محمدرضا خمسیه در نشست خبری به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از اجرای ۶۷ عنوان و بیش از ۲۰۰ برنامه خبر داد و ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب مردمی ایران شروعی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که با رهبری حضرت امام (ره) به وقوع پیوست و مردم را از یوغ استکبار جهانی و نظام طاغوتی نجات داد. وی افزود: در رژیم ستم‌شاهی خفقان به حدی بود که کسی جرات حرف...

به گزارش شیرگاه خبر، محمدرضا خمسیه در نشست خبری به مناسبت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از اجرای ۶۷ عنوان و بیش از ۲۰۰ برنامه خبر داد و ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب مردمی ایران شروعی برای انقلاب جهانی حضرت مهدی (عج) است که با رهبری حضرت امام (ره) به وقوع پیوست و مردم را از یوغ استکبار جهانی و نظام طاغوتی نجات داد.

وی افزود: در رژیم ستم‌شاهی خفقان به حدی بود که کسی جرات حرف زدن نداشت ولی این انقلاب باعث شد مردم ایران طعم خوشبختی و جوانمردی را بچشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی خاطرنشان کرد: از برکات انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی عزت و سربلندی این مردم بود که در دوران ستم شاهی مردم از آن محروم بودند و این هدیه‌ای بود که انقلاب به ملت ایران عرضه داشت.

خمسیه رمز پیروزی انقلاب اسلامی را وحدت کلمه و اعتقاد به نصرت الهی دانست و تأکید کرد: امام ذره‌ای تردید به نصرت الهی نداشتند و همین تدبیر و اعتقاد بود که ما را به پیروزی رساند و بر تمام ظلم و ستم پیروز شوند.

وی با اشاره به اهداف برگزاری برنامه‌های گرامیداشت دهه فجر تصریح کرد: امسال که در ۴۰ سالگی انقلاب هستیم دشمن قصد داشت که ایران ما جشن ۴۰ سالگی خود را برگزار نکند و در این راستا از هیچ توطئه‌ای فروگزار نکرد ولی تلاش دشمن ناکام ماند و ملت ایران به حول قوه الهی جشن ۴۰ سالگی انقلاب را باشکوه‌تر از هر زمان برگزار می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سوادکوه شمالی در ادامه ضمن تشریح عناوین اصلی برنامه‌های دهه فجر گفت: شعار محوری این دوره از برنامه‌ها «افتخار به گذشته و امید به آینده» است که از تاریخ ۱۲ الی ۲۲ بهمن ماه اجرا می‌شود.

خمسیه مهم‌ترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در دهه فجر، مراسم نمادین استقبال از ورود حضرت امام (ره) همراه با رژه موتوری، افتتاح نمایشگاه بعثت انقلاب و نمایش دستاوردهای انقلاب اسلامی و شهرستان، برگزاری جشن انقلاب در شب ۲۲ بهمن ماه همراه با سردادن طنین الله اکبر، برگزاری نشست‌های سیاسی، بصیرتی و مسابقات فرهنگی و ورزشی از جمله این برنامه ها است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .