امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳| ۱۷:۱۸:۱۸

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » حوادث » امدادرسانی به بیش از ۳۱۵ نفر در محورهای برفگیر مازندران

اردیبهشت ۲۴, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8839کد مطلب

633تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

امدادرسانی به بیش از ۳۱۵ نفر در محورهای برفگیر مازندران

امدادرسانی به بیش از ۳۱۵ نفر در محورهای برفگیر مازندران

به گزارش شیرگاه خبر ،محمود قاسمی گفت: در پی گزارش‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در برخی مناطق استان ۱۰ تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی برف‌گیر از روز پنج شنبه ۱۱ آذرماه در آماده باش کامل قرار گرفتند. او افزود: عصر روز پنج‌شنبه شدت بارش‌ها بیشتر شد به طوری که تردد در محور‌های استان در اثر بارش برف و کولاک به سختی صورت گرفت. معاون جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امداد و نجات مستقر در...

به گزارش شیرگاه خبر ،محمود قاسمی گفت: در پی گزارش‌های سازمان هواشناسی در خصوص بارش برف و باران در برخی مناطق استان ۱۰ تیم امدادی در محور‌های مواصلاتی برف‌گیر از روز پنج شنبه ۱۱ آذرماه در آماده باش کامل قرار گرفتند.

او افزود: عصر روز پنج‌شنبه شدت بارش‌ها بیشتر شد به طوری که تردد در محور‌های استان در اثر بارش برف و کولاک به سختی صورت گرفت.

معاون جمعیت هلال‌احمر مازندران خاطرنشان کرد: ۱۰ تیم امداد و نجات مستقر در محور‌های هراز، سوادکوه، کیاسر، نور، نوشهر و چالوس بیش از ۸۰ دستگاه گرفتار شده در برف و کولاک را امدادرسانی کرده و توانستند ۳۱۵ گرفتار شده در برف و کولاک را رهاسازی و اسکان دهند.

 

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .