امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۱۵:۰۶:۳۰

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » تاکید بر بیمه محصولات کشاورزی و دام‌ها

بهمن ۸, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5095کد مطلب

218تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

تاکید بر بیمه محصولات کشاورزی و دام‌ها

تاکید بر بیمه محصولات کشاورزی و دام‌ها

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران گفت: بر اساس هشدار‌های هواشناسی استان به کشاورزان و دامداران توصیه می شود برای بیمه کردن انواع محصولات کشاورزی بخصوص باغ‌های سیاه ریشه و دامی اقدام کنند. رضوی نیا افزود: باغداران و دامداران با در دست داشتن مستندات مالکیت و کارت ملی به شعب اصلی بانک کشاورزی، مراکز خدمات جهاد کشاورزی و دفاتر نمایندگی‌های بیمه کشاورزی مراجعه کنند. او گفت: چنانچه در صورت وقوع خسارت ناشی از عوامل قهری و طبیعی مانند سرما زدگی، یخبندان، برف سنگین...

مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران گفت: بر اساس هشدار‌های هواشناسی استان به کشاورزان و دامداران توصیه می شود برای بیمه کردن انواع محصولات کشاورزی بخصوص باغ‌های سیاه ریشه و دامی اقدام کنند.
رضوی نیا افزود: باغداران و دامداران با در دست داشتن مستندات مالکیت و کارت ملی به شعب اصلی بانک کشاورزی، مراکز خدمات جهاد کشاورزی و دفاتر نمایندگی‌های بیمه کشاورزی مراجعه کنند.
او گفت: چنانچه در صورت وقوع خسارت ناشی از عوامل قهری و طبیعی مانند سرما زدگی، یخبندان، برف سنگین و طوفان به انواع محصولات کشاورزی، دامی و آبزیان قبل محو آثار خسارت به شعب اصلی بانک کشاورزی اعلام خسارت کنند.
مدیر صندوق بیمه محصولات کشاورزی مازندران افزود: به تمامی بهره برداران بخش کشاورزی توصیه می‌شود تعرفه‌های حق بیمه را متناسب با میزان واحد تولیدی انتخاب کنند تا از حداکثر مزایای حمایتی بیمه دولتی بهره‌مند شوند.
رضوی نیا گفت: کشاورزان و تولیدکنندگان شهرستان‌های گلوگاه، شیرگاه، کلاردشت و بخش‌های چهاردانگه، لاریجان، بلده و مرزن آباد برای بیمه کردن و اعلام خسارت به شعب بانک کشاورزی مناطق اعلام شده مراجعه کنند.
۲۳ نوع محصول زراعی، ۱۰نوع دام، ۱۹محصول باغی شامل بیمه می‌شود.
فعالیت بیمه محصولات کشاورزی در ایران سال۱۳۸۸ با دو محصول پنبه و چغندرقند در استان‌های مازندران و خراسان توسط صندوق بیمه محصولات کشاورزی آغاز و به تدریج به محصولات دیگری از جمله سویا و برنج تعمیم داده شد.
این روند با هدف حمایت دولت از توان تولید، مقابله با ریسک و بلایای طبیعی و فراهم آوردن بستر برای سرمایه گذاری‌های جدید در حوزه کشاورزی ادامه یافت.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .