امروز پنج شنبه ۰۹ فروردین ۱۴۰۳| ۲۲:۱۰:۵۶

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » حوادث » سقوط ۲ زن به ته دره سوادکوه شمالی

خرداد ۲۹, ۱۴۰۱ تاریخ انتشار

adminنویسنده

9449کد مطلب

952تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

سقوط ۲ زن به ته دره سوادکوه شمالی

سقوط ۲ زن به ته دره سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،روابط عمومی اورژانس بابل اعلام کرد: سقوط دو زن به دره ای در منطقه بابلکنار لفور آبشار انجیکلا ساعت ۱۴:۳۷بعداز ظهر دیروز به مرکز اورژانس بابل اعلام شد. مرکز سازمان اورژانس بابل پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه سید کلا را به محل حادثه اعزام کرد که تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند. در این حادثه دو زن ۵۹ و ۱۲ساله به دلیل سقوط به  دره  دچار آسیب دیدگی مولتی...

به گزارش شیرگاه خبر ،روابط عمومی اورژانس بابل اعلام کرد: سقوط دو زن به دره ای در منطقه بابلکنار لفور آبشار انجیکلا ساعت ۱۴:۳۷بعداز ظهر دیروز به مرکز اورژانس بابل اعلام شد.

مرکز سازمان اورژانس بابل پس از دریافت این گزارش بلافاصله تکنسین‌های پایگاه سید کلا را به محل حادثه اعزام کرد که تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند.

در این حادثه دو زن ۵۹ و ۱۲ساله به دلیل سقوط به  دره  دچار آسیب دیدگی مولتی تروما و هدتروما شده بودند که تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ پس از رها سازی مصدومان توسط نیرو‌های آتش نشانی اقدامات درمانی را انجام دادند و مصدومان ساعت ۲۲:۱۳ دقیقه  به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

آبشار آنجیلی کا با ارتفاع ۲۲۰ متر یکی از بلندترین آبشار‌های کشور است که در ۲۲ کیلومتری شیرگاه و ۴ کیلومتری روستای کالیکلا قرار دارد.

برچسب ها :

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .