امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳| ۰۴:۱۳:۲۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » برگزاری کلاس آموزشی ویژه خانواده های ایثارگران سوادکوه شمالی

تیر ۱۲, ۱۴۰۰ تاریخ انتشار

adminنویسنده

8140کد مطلب

262تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

برگزاری کلاس آموزشی ویژه خانواده های ایثارگران سوادکوه شمالی

برگزاری کلاس آموزشی ویژه خانواده های ایثارگران سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،کلاس آموزش خانواده ویژه همسران جانبازان با تدریس استاد ذبیحی از پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان با رعایت کامل پروتل بهداشتی و اجتماعی در بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی با موضوع حقایق اعتیاد برگزار شد . هدایتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی، درباره فعالیت‌های اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت:برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده‌های شاهد و ایثارگر یکی از ضرورت‌های اصلی و اساسی بنیاد شهید و امور...

به گزارش شیرگاه خبر ،کلاس آموزش خانواده ویژه همسران جانبازان با تدریس استاد ذبیحی از پرسنل مرکز بهداشت این شهرستان با رعایت کامل پروتل بهداشتی و اجتماعی در بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی با موضوع حقایق اعتیاد برگزار شد .
هدایتی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سوادکوه شمالی، درباره فعالیت‌های اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه آموزش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت:برگزاری دوره‌های آموزشی خانواده‌های شاهد و ایثارگر یکی از ضرورت‌های اصلی و اساسی بنیاد شهید و امور ایثارگران است که اداره مددکاری و مشاوره بنیاد شهید شهرستان این دوره‌های آموزشی را برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر برنامه‌ریزی کرده‌ است.
وی بیان کرد: با توجه به تأثیرات مهم و اساسی این دوره‌های آموزشی، برنامه‌های آموزش و پیشگیری از سوی اداره مددکاری با استفاده از مدرسین  مجرب، گروه‌های مختلف مخاطبین شاهد و ایثارگر را تحت آموزش قرار خواهد داد. در این دوره‌ها با تشکیل جلسات آموزشی که به صورت کارگاهی و پرسش و پاسخ و کلاس برگزار می‌شود، گام مهمی در جهت ارتقا سطح آگاهی جامعه هدف خواهد بود.
هدایتی اظهار داشت : امروزه مهمترین عامل نارضایتی در زندگی افراد عدم احساس آرامش و رضایت مندی از زندگی است که دلیل این موضوع میزان سلامت روان را در افراد نشان می دهد.
موضوعاتی که در این دوره‌های آموزشی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر آموزش داده می‌شود شامل سلامت روان و توانمند‌سازی روحی، مهارت‌های زندگی، ازدواج و تشکیل خانواده،  پیشگیری از اعتیاد ،مهارت‌های تاب‌آوری و مداخله در بحران، آسیب‌های اجتماعی، روان‌شناسی سالمندی و سایر آموزش‌های مورد نیاز جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .