امروز پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳| ۰۶:۴۱:۲۵

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » کشف ۱۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین در سوادکوه شمالی

بهمن ۱۵, ۱۳۹۹ تاریخ انتشار

adminنویسنده

5201کد مطلب

261تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

کشف ۱۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین در سوادکوه شمالی

کشف ۱۰۰ دستگاه استخراج بیت کوین در سوادکوه شمالی

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار مرتضی میرزایی در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور برخورد با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی، در دستور کار یگان‌های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفت. وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند. فرمانده انتظامی مازندران...

به گزارش شیرگاه خبر ،سردار مرتضی میرزایی در گفت و گویی اظهار کرد: به منظور برخورد با مفسدان اقتصادی و جلوگیری از قاچاق کالا و ارز، طرح تشدید و مبارزه با قاچاق به عنوان یکی از مهمترین اولویت‌های ماموریتی، در دستور کار یگان‌های اجرایی و عملیاتی استان قرار گرفت.

وی افزود: در اجرای این طرح، ماموران پلیس امنیت عمومی سوادکوه شمالی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از مخلان امنیت اقتصادی در آن شهرستان شدند.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در عملیاتی غافلگیرانه متهم را که با مقاصد سودجویانه اقدام به نصب دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یکی از کارگاه‌های تولیدی آن شهرستان کرده بود دستگیر کردند.

میرزایی از کشف ۱۰۰ دستگاه تجهیزات مربوط به تولید ارز دیجیتال در بازدید از محل مورد نظر خبر داد و افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش سیستم‌ها و تجهیزات کشف شده بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .