امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳| ۱۹:۴۲:۳۳

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

شما اینجا هستید |

صفحه اصلی » عمومی » مشکلات فعلی کشور به خاطر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی است/ منابع کشور با مدیریت نادرست هدر می‌رود

اردیبهشت ۱۰, ۱۳۹۸ تاریخ انتشار

adminنویسنده

778کد مطلب

255تعداد نمایش

بدون دیدگاهتعداد نظرات

مشکلات فعلی کشور به خاطر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی است/ منابع کشور با مدیریت نادرست هدر می‌رود

مشکلات فعلی کشور به خاطر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی است/ منابع کشور با مدیریت نادرست هدر می‌رود

به گزارش شیرگاه خبر، سردار محمدحسین بابایی در جمع مدیران کل شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای تشکل های کارگری مازندران که به مناسبت هفته کار و کارگر در سپاه کربلا حضور یافتند، با قدردانی از جامعه کارگری و با اشاره به اینکه سپاه افتخار می کند همنشین با کارگران و مدیران کارگری است، اظهار کرد: هر کسی درست کار کند، و در این مسیر قدم بر میدارد، بنا بر حدیث امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند: «کسی که...

به گزارش شیرگاه خبر، سردار محمدحسین بابایی در جمع مدیران کل شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اعضای تشکل های کارگری مازندران که به مناسبت هفته کار و کارگر در سپاه کربلا حضور یافتند، با قدردانی از جامعه کارگری و با اشاره به اینکه سپاه افتخار می کند همنشین با کارگران و مدیران کارگری است، اظهار کرد: هر کسی درست کار کند، و در این مسیر قدم بر میدارد، بنا بر حدیث امیرالمومنین علی (ع) که فرمودند: «کسی که برای تأمین زندگی عیال خود زحمت می کشد، همچون مجاهد در راه خدا است»،در جایگاه مجاهد فی سبیل الله قرار دارد.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در ادامه با بیان این مطلب که امروز جنس جهادمتفاوت است به ابعاد جهادها پرداخت و با یادآوری جهاد نظامی ایران که در مقابل جریان کودک کش رژیم صهیونیستی ایستاده و توانسته داعش را درسوریه از بین ببرد، افزود: در جهاد امنیتی هم ایران اجازه نداد داعش به مرزهای ایران نزدیک شود.

بابایی بااشاره به جهاد فرهنگی و آسیب هایی در این زمینه اضافه کرد: در این بخش هم باید تحولی شکل بگیرد تا مشکلات فرهنگی حل شود.

وی در ادامه به جهاد اقتصادی که دشمن مستقیما اعلام جنگ اقتصادی کرد، تصریح کرد: رئیس جمهور سابق آمریکا کشور به کشور رفت و صراحتا اعلام کرد که ایران را دچار تحریم های همه جانبه و سخت می کنیم.

فرمانده سپاه کربلا مبنی بر دستور رهبر معظم انقلاب که اقتصاد مقاومتی تنها راه مقابله با دشمن در جنگ اقتصادی است، افزود: مشکلات فعلی کشور به خاطر عمل نکردن به اقتصاد مقاومتی است که دولتمردان از روی جهل و یا عمدی از دستور رهبری تبعیت نکردند.

بابایی با تاکید بر اینکه نباید مشکلاتی در بخش تولید ،کارخانجات و یا قاچاق کالا داشته باشیم ، اضافه کرد: ایران با داشتن ظرفیت عظیم انسانی ،منابع طبیعی و داشتن جغرافیای منحصر بفرد به تعبیر مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه در عدم استفاده از امکاناتی که در اختیار داریم رتبه اول جهانیم، در زمینه اقتصادی سرش کلاه رفت و نتوانست بخاطر مدیریت نابلد مسئولان درست از این منابع استفاده کند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان گفت: کشور زیر بار قوانین بین‌المللی رفت که خود کشورهای پیشنهاد دهنده، آن قوانین را اجرا نکردند

دسته بندی :

بدون دیدگاه

تعداد نظرات در انتظار تائيد : 2

نظر شما در مورد این اثر چیست دیدگاه خود را با ما به اشتراک بگذارید .